Die Tones met haar tuiers Blijf het een leuk woord vinden. Deze kleur staat Meissiemeissie goed. Als het nog iets donkerder wordt is het precies haar kleur. Bedoel je met roundskirt deze butterfly of écht een roundskirt ??
Ik heb ook een pb tje gestuurd, Ik zit zo te twijfelen of ik ook zo'n zadel ga kopen
rina
Geplaatst: 04-11-09 17:14
@Tones, zo zeg die begint ook al aardig paard te worden Grin maar je bent op tijd met zadel kopen Ben wel nieuwschierig wat die verkoopster heeft gezegt over het fenomeen van eruit groeien bij een jong paard. Want ik heb het toch goed begrepen dat de Freeform verschillende pommelmaten heeft?
Wat staat Meissie er ook stoer bij Als ik hem zo zie liggen ben ik bang dat zelfs de roundskirt te lang gaat zijn voor mijn paarden.
Miss_Fancy
Geplaatst: 04-11-09 18:12
Zo wat is dit een mooi zadel zeg. Heb zelf een Barefoot zadel, maar ben helemaal weg van dit zadel. Wordt het komende jaar heel hard sparen en mijn Barefoot inruilen. Wens je er heel veel plezier mee en laat ons nog eens je ervaring met dit zadel weten als je er een tijdje mee rijdt.
DubbelFun
Geplaatst: 04-11-09 20:10
tones schreef:
Ik geloof dat ze vertelde dat het verschil tussen de maten miniem is. Mores is veel breder dan onze jonge dame, en daar lag ie ook prima op.
Lijkt wel wat op de BM dan, die kun je ook overal op leggen (en past) Dat had ik met deze konstruktie niet verwacht eigenlijk (en wil het dus ook met eigen ogen zien )
Nou, die van Ap paste dus ook op Peps en Ap is toch wel een klein tikkie groter en vooral breder in de schouders dan Peps ... heel bizar, maar idd lijken ze toch een universeel passend iets te hebben gevonden.
Opvallend is bij de FreeMax vond ik dat het zadel incl. de pommel heel mooi achter de schouder valt.
DubbelFun
Geplaatst: 04-11-09 20:18
Dan ben ik extra benieuwd hoe die van Ap op Boon gaat liggen met haar vrouwelijke peervorm
Jippie! za 14 november komt ze bij Flieck en mij ook passen! In Noord-Holland, dus als er meer belangstelenden zijn, kom kijken of maak ook een afspraak. Ze is dan in de buurt.
SusanW
Geplaatst: 04-11-09 21:37
Goed zeg! Allemaal aan de Freemax Gefeliciteerd Tones met je nieuwe aanwinst! Het staat Meissie erg mooi!
En Kukkie succes met passen straks!
Wesco
Ik kan aangeven wat voor mij de verschillen zijn, maar het zitgevoel is wel heel persoonlijk natuurlijk Een BM zit in het algemeen breder, je zit in een BM ook dichter bij je paard en je voelt de rug van je paard ook beter. Voor mij is de plek van de beugelophanging fijner bij de FreeMax, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
Wesco
Ik doel echt het verschil tussen de Freemax en een boomzadel.
rina
Geplaatst: 04-11-09 23:17
__Suzanne__ schreef:
Voor mij is de plek van de beugelophanging fijner bij de FreeMax, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
Grin of je laat op je BM de beugelophanging een stukkie verder naar achter plaatsen (maar ja dat kan alleen bij een nieuw zadel das wel weer een nadeel).
Zo, dat ziet er goed uit zeg! Zadel staat haar echt goed Die Freemaxmevrouw, die is niet aan Arthur ver/gebonden? Niet dat ik voorlopig het bedrag kan missen, maar het is wel even handig om te weten