Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Carin79 schreef:Hmm, ik ga dit topic ff in de gaten houden. Ben van plan om voor mijn fjord een Arizona aan te schaffen...
Maar door deze verhalen ga ik twijfelen of ik wel boomloos wil gaan rijden...misschien eerst maar testzadel afwachten.
@Zack, heb je al geprobeerd om zonder beugels te rijden om te zien wat dat doet met de druk op zijn rug?
Leuke fjordenbeest heb je trouwens:)

dovish schreef:Ja he? Bij Yngvar heb ik ook witte haren gehad op die plek, maar hij heeft dus toen ook nooit gevoeligheid aangegeven en laat zich gewoon prima opzadelen en aansingelen.

Zack schreef:wat is een vps systeem?
Ik heb echt geen geld om een ander zadel te kopen helaas..
je zou het als laatste vergelijkingsmiddel eens kunnen testen 
)

Carin79 schreef:Laat je oordeel niet afhangen van een enkeling die een probleem heeft met een bepaald merk, maar probeer er diverse uit en kijk hoe het op je eigen paard bevalt en vooral hoe het je paard bevalt.Hmm, ik ga dit topic ff in de gaten houden. Ben van plan om voor mijn fjord een Arizona aan te schaffen...
Maar door deze verhalen ga ik twijfelen of ik wel boomloos wil gaan rijden...misschien eerst maar testzadel afwachten.
Shyla25 schreef:dovish schreef:Ja he? Bij Yngvar heb ik ook witte haren gehad op die plek, maar hij heeft dus toen ook nooit gevoeligheid aangegeven en laat zich gewoon prima opzadelen en aansingelen.
Bij mij dus geen witte haartjes.
@Yngvar eerlijk is eerlijk jij bent helaas niet 1 van de lichtste en zou dus andere inlages of een ander pad moeten hebben dan een lichter iemand.
Veel mensen denken hier niet aan, voor elk paard en elke ruiter is er een andere combinatie mogelijk.
Wat voor de 1 wel werkt werkt voor de andere weer niet
En ik zeg niet dat boomloos perfect is en dat het bij elk paadje mogelijk is, zeker niet.
DubbelDun schreef:Carin79 schreef:Laat je oordeel niet afhangen van een enkeling die een probleem heeft met een bepaald merk, maar probeer er diverse uit en kijk hoe het op je eigen paard bevalt en vooral hoe het je paard bevalt.Hmm, ik ga dit topic ff in de gaten houden. Ben van plan om voor mijn fjord een Arizona aan te schaffen...
dovish schreef:Heb jij nog een goede tip voor een pad?