Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

cissy schreef:![]()
een nieuwe pakken..... hahahaha, zie het al voor me, heel rek vol schaapjes!!
maar eh, die zijn dan nog te klein om onder mn zadel te leggen, heb een westernzadel! moet ik ze weer gaan uitrekken en das sielugh
(Wel af en toe omdraaien anders worden ze eenzijdig geplet). Ze kunnen best wat hebben hoor, maar alleen de SchapenPennyBrigade moeten er geen lucht van krijgen nee.. 
Evelli schreef:*sleept muis over regeltje en kijkt teleurgestelt*

cissy schreef:ja zeg, ik sta niet in voor de gevolgen van het lezen van dit topic, dat is eigen verantwoording!
Gedurende het proces van het maken van dit topic zijn er geen schapen mishandeld (of zoiets wat ze altijd op de aftiteling vermelden) stel je voor de dierenbescherming leest mee...

verzuipt mijn poown daaronder
cissy schreef:*gaat nog een schaap zoeken van andere geslacht om aan vraag kleine seatsavers te kunnen voldoen*
*gaat vervolgens hoe fok je schapen' boek aanschaffen*
Breghje schreef:Ik was mijn (Mattes) schaap in de wasmachine met dat middel van Christ, en daarna gaat het de droger in op een kort programma'tje zodat schaap er weer lekker fluffy uitkomt.

Evelli schreef:misschien nog wat kaarsjes, een wijntje (wel wit, want ja anders krijg je vlekken) en een romantisch muziekje?
Handboeien en een blinddoek?

Falona schreef:Breghje schreef:Ik was mijn (Mattes) schaap in de wasmachine met dat middel van Christ, en daarna gaat het de droger in op een kort programma'tje zodat schaap er weer lekker fluffy uitkomt.
En dat is precies die wasbeschrijving die ik bij mijn Mattes vond, alleen was ik die kwijt toen ik ging wassen en heb ik hem meerdere rondjes in de droger laten doen. Met koud programma uiteraard want zonder het wasvoorschrift was ik toch wel wat huiverig hem in de droger te gooien.
Ben ik me aan het inhouden omdat het een 'serieus' topic is...kijk expres al een paar dagen niet als ik hem weer langs zie komen en wat zie ik.........jawel!