Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AafkeB schreef:Is Francis dezelfde als dubbeldun?.
DubbelDun schreef:Ik heb meerdere zadels (gehad), waarvan 1 een custommade. Helaas was deze custom niet zoals ik dacht, besteld te hebben. (Dit zadel is overigens niet door Sablou gemaakt, maar door Muis). Het zadel lag naar mijn idee te ver naar voren op het paard en de seat was te krap voor mijn ruim geschapen derriere, ondanks dat ik meerder malen heb aangegeven dat ik een zeeer ruime seat wenste. Omdat ik niet kon geloven , dat een custommade , op maat gemaakt, niet goed is , ben ik wel een hele tijd gaan rijden, maar uiteindelijk na eigen rugklachten, door dit zadel, hiermee gestopt. Niet tevreden over custommade dus en ik zal mijn vingers er nooit meer aan branden. Een zadel kopen wat ik niet meteen kan zien , voelen en passen, hoef ik echt niet meer!.Graag hoor ik meningen en ervaringen van mensen die een nieuw zadel gekocht hebben.
Ik ga er natuurlijk vanuit dat het een goed passend zadel was..
06csma schreef:Dat klopt en het is ook zo dat ik de maker van dit zadel (was niet de verkoper) niet in gelegenheid heb gesteld om dit op te lossen,.....er zat namelijk een tussenpersoon tussen,die dit achteraf redelijk heeft afgehandeld (inruil). Desondanks heb ik genoeg zadelmaker avonturen gehad.Bij voorbeeld :dat wij elkaar nooit ontmoed hebben ,ik jou paard nooit gezien heb ,..
DubbelDun schreef:@06csma: even off-topic.
Begrijp ik goed dat een custom-made zadel alleen custom-made heet zolang het bij de eerste eigenaar blijft ??
Hoe noem je het dan als het wordt doorverkocht
AafkeB schreef:Muis was toendertijd in samenwerking met iemand, ik ga er dan/toen dus vanuit dat ze een passysteem gebruiken, waar ze het beide mee eens zijn. Ook is deze samenwerking voor Muis zijn eigen verantwoording, als ondernemer, ook al valt deze samenwerking later tegen.Ik had mijn gegronde reden waarom ik niet zomaar een paar uur naar friesland kan gaan en de optie die toen bestond leek me een hele juiste, maar waarom ga je hier zo op door, je bent er toch behoorlijk goed vanaf gekomen???Je moet dat ook niet door iemand anders laten regelen, je moet het zélf doen.