grrr, die pad is een shockpad, van justwestern.nl
Er zitten inlages is van armasport. Hij is in verschillende kleuren te koop, en met of zonder fleece onderkant.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
heb netjes doorgegeven waarom ik het testen nu afzeg. pmarena schreef:Je hebt toch wel contact gehouden zeker , dat je niet al 6 weken zit te wachten terijl je aanmelding zoek is ofzo

Hypofocus schreef:@Sliding: Let er wel op dat de Nevada met een dressuur singel vastgemaakt moet worden. Je mag er wel mee starten, maar hij heeft dus geen western singel, maar dressuursingelstoten.
Als het goed is krijg ik hem over ongeveer 4 weken. Dus nog even wat geduld, het word de bruine ik ben zeer benieuwd hoe hij verder rijd en op mijn paard ligt. Hij is op proef en als het bevalt kan hij gewoon blijven. afwachten maar. Spannend. 

Ik ben zoooo blij. Ik reed op de cheyenne en ik vond de caramello zo gaaf, dat ik die had besteld. Omdat ik zo lang moest wachten, heb ik toch maar de cheyenne aangeschaft. Nu kreeg ik een mailtje dat de caramello's binnen zijn, tja kon toch niet weer laten liggen he
dus ook ik heb binnen kort de Arizona. Ik koop er wel een singel bij met bont, aangezien mijn paardje heel erg singel drang heeft. Volgens Bianca, werkt deze dan (waarschijnlijk) beter als de gewone westernsingel van Barefoot. En anders kan ik altijd nog de singel van barefoot bestellen.