[WN] Barefoot Arizona

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Re: Barefoot Arizona

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 20:28

peaches, ik heb nog geen foto van het zadel zonder ruiter, maar ik zal er binnenkort eentje maken Lachen

grrr, die pad is een shockpad, van justwestern.nl
Er zitten inlages is van armasport. Hij is in verschillende kleuren te koop, en met of zonder fleece onderkant.

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 15:56

Ik wacht inmiddels al dik 6 weken op een testzadel terwijl het er na 2 weken al zou zijn.
Mijn geduld is bijna op Bloos Haha!

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 18:53

Ja ik zou het testzadel ook voor 16 December getest hebben maar niet iedereen schijnt het zadel optijd door te sturen....Ik heb 'm dus weer afgezegd want Miro verhuist de 16de naar Putten en ik kan daar denk ik geen 2 zadels in het kastje kwijt, aangezien ikzelf pas in Januari verhuis lukt het helaas niet om dus nog te testen Verdrietig

Volgend jaar beter!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 19:29

Je hebt toch wel contact gehouden zeker , dat je niet al 6 weken zit te wachten terijl je aanmelding zoek is ofzo Tong uitsteken

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 20:11

Nee hoor, ze weet ervan Knipoog heb netjes doorgegeven waarom ik het testen nu afzeg.

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 20:23

pmarena schreef:
Je hebt toch wel contact gehouden zeker , dat je niet al 6 weken zit te wachten terijl je aanmelding zoek is ofzo Tong uitsteken

Nee zou het zadel een aantal wkn terug ontvangen, toen was er iets misgegaan met de verzending.
Toen zou het afgelopen zaterdag verstuurd worden maar nog niks ontvangen.
Dus maar weer gemaild en bleek dat nu de vorige 'tester' het zadel naar de winkel terug gestuurd had Dromen
Ze zou het vandaag ontvangen en dat is ook gebeurt Lachen
We hebben nu afgesproken dat het zadel morgen gehaald kan worden!! eindelijk Haha!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 21:09

Brr ik krijg er weer helemaal de kriebels van , herken het helemaal , een verschrikking altijd die testzadels , ben wel ZO blij dat ik ze zelf niet meer heb Bloos *LOL*

Je bent zo ontzettend afhankelijk van de testers , er zitten erbij die na een week testen ineens 2 weken geen enkele mogelijkheid schijnen te hebben om dat zadel even naar het postkantoor te brengen zoals afgesproken , en daar gaat je planning dan. Zo had ik er ruim 20 op het laatst , dan kun je echt je lol op als mensen zich niet aan de afspraken houden en er nog wat aanmeldingen zijn van mensen die per-sé in / voor / na een bepaalde week willen testen , dan blijf je schuiven , erg frustrerend en tijdrovend en de aanmelders maar wachten , dat is nog het ergste , dat je zelf je afspraken niet na kunt komen omdat alles enorm uitloopt door dat gedoe...

Maarja hopen maar dat je testzadel flink geprobeerd kan worden de komende week , wel lekker zo voor het weekend ! OK dan!

Ik hoorde overigens van Equixantos dat hun wachtlijst nu bijna helemaal afgewerkt is dus daar zullen de wachttijden niet zo lang zijn als het goed is.

Maar uit eigen ervaring weet ik dat je de ene week door je aanmeldingen heen bent en 3 weken later heb je weer een wachtlijst van 2 maanden en moet je weer een extra zadel in gaan zetten omdat het te genant wordt zolang als mensen moeten wachten Knipoog

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 09:27

Ja ik vind het vooral erg frustrerend dat de vorige tester het maar niet doorstuurde, ze heeft het nu zeker 3 (!!) weken in haar bezit gehad, niet erg netjes vind ik.
Maar ik ben allang blij dat ik het nu op mag halen, dacht al dat ik het testzadel nooitm eer zou zien Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 11:11

Ik zit te denken of ik hem nog eens zou durven testen.. Bloos
Hij zat zo lekker, kan niet wachten totdat ik hem bij elkaar gespaard heb..

Ik vond het ook jammer om hem terug te sturen..
Maar ik had zoiets er zitten er meer op te wachten! Vind het echt niet netjes dat mensen hem dan langer houden dan dat voorgschreven is.. Er zijn toch meer wachtenden zeker!

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 09:02

zijn er nog meer mensen met een arizona caramello?
Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet op diverse paarden. Geeft toch altijd een beter idee als een foto
van een zadel apart Lachen
Groetjes fabske

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 12:33

Ik heb 'm in bestelling staan, en hij komt hopelijk deze week binnen!

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 08:53

ik ben wel benieuwd
Groetjes fabske

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 11:50

hoi ik denk er over om ook een boomlooszadel te kopen maar dan echt voor het western. Ik wil ook westrijden rijden dus het moet een met knop zijn . Nu hebben jullie het wel steeds over de Barefoot Arizona maar er is ook nog een Barefoot Nevada , wie heeft deze ook en hoe bevalt die. Hij moet op een Quarter liggen .Bedankt alvast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 12:11

@Sliding: Let er wel op dat de Nevada met een dressuur singel vastgemaakt moet worden. Je mag er wel mee starten, maar hij heeft dus geen western singel, maar dressuursingelstoten.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 10:09

Hypofocus schreef:
@Sliding: Let er wel op dat de Nevada met een dressuur singel vastgemaakt moet worden. Je mag er wel mee starten, maar hij heeft dus geen western singel, maar dressuursingelstoten.

En er passen geen standaard westernpads of showblankets onder, ook niet geheel onbelangrijk als je er ook mee wilt starten.

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 13:48

Ik heb een barefoot Arizona besteld. Haha! Als het goed is krijg ik hem over ongeveer 4 weken. Dus nog even wat geduld, het word de bruine ik ben zeer benieuwd hoe hij verder rijd en op mijn paard ligt. Hij is op proef en als het bevalt kan hij gewoon blijven. afwachten maar. Spannend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 14:48

Mijn Arizona is vandaag op de post gegaan, dus die heb ik ook over een paar dagen binnen... ben reuze benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 21:33

Jep, vandaag dus binnengekregen, en even een snelle rit erop gemaakt.

Hij zit stukken BETER nog dan mijn Cheyenne!
Oeh, wat een heerlijk zadel die Arizona. Een echte aanrader!

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 21:45

foto!!!!!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 21:50

Nou wel fijn dat het lange wachten toch niet voor niks was dan Haha!

Waarschijnlijk zit een hedendaagse Cheyenne ook een stuk lekkerder dan je huidige Cheyenne hoor , ze blijven toch steeds weer beter worden en de oudere Barefoots voelen heel anders dan de nieuwste Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 23:41

Ja de Cheyenne's met de hogere cantle zullen inderdaad ook alweer steviger zitten.

Arizona

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 13:15

Wat ik mij afvraag....
Kan de hoorn op dit zadel wat hebben (qua gewicht)?
Of zit deze er voornamelijk op omdat het op een westernzadel hoort te zitten?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 13:18

@Arizona: je kunt er een zadeltas aanhangen, geen koe Knipoog
Overigens geldt dat voor de meeste horn's van de huidendaagse zadels.
Alleen de echte werk/ranch-zadels -die dan ook meteen 20+ kilo wegen- kunnen nog het nodige hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 13:21

Fijn dat dit topic er is, zit er ook over na te denken om zo een aan te schaffen maar had nog een vraagje.

Mijn huidige westernzadel heeft een boom en merk met het lichtrijden,vooral op lange afstanden, dat hij achter wat om hoog komt. Niet veel en komt ook niet echt hard neer zoals ik met andere zadels heb gehad. Nu hoorde ik dat het typisch westernzadel is, is dit ook zo bij die boomloze varriant?

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 13:24

Jaaaaa ik krijg als het goed is mijn Caramello Arizona ook deze week binnen. Bianca (van Boomloos rijden) die stuurt hem gelijk na de kerst op *LOL* Ik ben zoooo blij. Ik reed op de cheyenne en ik vond de caramello zo gaaf, dat ik die had besteld. Omdat ik zo lang moest wachten, heb ik toch maar de cheyenne aangeschaft. Nu kreeg ik een mailtje dat de caramello's binnen zijn, tja kon toch niet weer laten liggen he Bloos dus ook ik heb binnen kort de Arizona. Ik koop er wel een singel bij met bont, aangezien mijn paardje heel erg singel drang heeft. Volgens Bianca, werkt deze dan (waarschijnlijk) beter als de gewone westernsingel van Barefoot. En anders kan ik altijd nog de singel van barefoot bestellen.

Oh gelijk nog een vraagje, mag je onder de arizona ook een gewoon westernpad onder? Of moet je daar dus ook perse een met pads doen?