Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rommulus schreef:Ik merkte dat met het boomloos zadel wat ik lang in de verkoop heb gehad
Waarom zo'n dure technisch beter booloos zadel kopen als mensen een goedkope barefoot kunnen krijgen (ook al is die met +/- 3 jaar af )

pmarena schreef:rommulus schreef:Ik merkte dat met het boomloos zadel wat ik lang in de verkoop heb gehad
Waarom zo'n dure technisch beter booloos zadel kopen als mensen een goedkope barefoot kunnen krijgen (ook al is die met +/- 3 jaar af )
PARDON ?!
Een Barefoot met 3 jaar "af" .... als je dat voor elkaar krijgt dan ben je gewoon een lompe hork die zijn zadel als een vod behandeld hoor.
En dat dure "technisch betere" zadel heeft waarschijnlijk een verrekte lastige pasvorm vergeleken met een Barefoot , daarom verkoopt dat lastiger
Een Barefoot is net zo min perfect als welk ander zadel dan ook , maar afzeiken is niet nodig
A.u.b. geen onzin lopen verkondigen

DubbelDun schreef:Ik ben ook 1,73 en heb totaal geen probleem met mijn fenders. Heb je wel de 12" ?? en niet de 10" ??
De stirrups zijn net zo breed als bij elk ander zadel, alleen aan de bovenkant ( de 'neck') zijn ze 2,5" ipv 3" .
(op het paard dan
). Verder moet je idd iets meer over BM weten om te weten of je 10 of 12" fenders hebt, Youth-cut, Peaked Pommel of normaal, plaats van de beugelophanging, de juist gemeten seatmaat... etc
DubbelDun schreef:Tuurlijk is passen altijd een goede tip, maar zeker met een BM moet het al heel raar lopen wil het niet passen(op het paard dan
). Verder moet je idd iets meer over BM weten om te weten of je 10 of 12" fenders hebt, Youth-cut, Peaked Pommel of normaal, plaats van de beugelophanging, de juist gemeten seatmaat... etc

DubbelDun schreef:@sallandval : nee helaas is er hier niet zoveel aanbod en vaak ook voor nog een behoorlijke prijs. Maar waarom alleen binnen NL kijken?? Ze komen meer voor in Europa en anders zeker in Amerika

pmarena schreef:Stuur mij die PB maar dan want ik ben echt oprecht heel benieuwd
Als je op het forum zo online dingen gaat roepen als dat de zadels waar ik achter sta , zo'n korte levensduur hebben....dan wil ik dat online ook wel even recht zetten , lijkt me fair toch