Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Klijntjuh schreef:het is officieel een skinny jeans
Dat ze qua beenlengte iets te lang zijn vind ik juist fijn met rijden als je met schoenen rijdt. Dan blijven ze mooi over de schoen vallen ipv dat je ze aan het eind van de rit uit je knieholtes moet friebelen... Slofje schreef:Zat wel even te kijken dat je nu al op je paard zit met alles erop en eraan, van 1 keer zitten gaat het naar 3 keer zitten naar rijden.. Net 3, en tinkers zijn laatbloeiers. (ookal is elk paard pas rond 6/8 volwassen)
ik stap 1x in de 2 weken 10 minuutjes rond
crazycactus schreef:Klijntjuh schreef:het is officieel een skinny jeans
Ja precies en dat vind ik bij mezelf erg lelijk staan. Heb ook nog eens stevige bovenbenen dus helaas....
One_Love schreef:Ja precies en dat vind ik bij mezelf erg lelijk staan. Heb ook nog eens stevige bovenbenen dus helaas....
Gewoon lang shirt o.i.d. en zit heerlijk!
(nouwen als anderen het geen porem vinden
)
Maeve schreef:Er waren er in de Zeeman in Assen nog ladingen! Heb er 2 in mijn maat meegenomen, maar helaas toch nog wel hoog water. Ik heb dus lengte 36, dus eschpolder, ik ben bang dat dat 'm niet wordt :-(
Wel lagen er nog iets duurdere broeken (12,99) in lengtemaat 34, die net zo lang dan niet langer waren dan de broek in maat 36 die ik aan had! Die wil ik dus eigenlijk ook nog wel proberen.
Ik denk dat ik deze twee terug ga brengen helaas... twijfel nog, misschien houd ik er 1 voor erbij want ze zitten wel lekker