[WN] showhalster

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rommulus

Re: showhalster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 14:17

geen idee
was pure nieuwsgierigheid (misschien over een paar jaar wel)

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 14:24

Daarom schreef ik ook al Showmanship ;)

HumbleTalent

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 16:31

@ Rumpleteaser: als ik kijk naar de onderstaande foto dan denk ik dat je halster als volgt zou moeten komen te hangen

Afbeelding

Kijk goed waar de ronding van zijn kaak lijn loopt. Het dikkere gedeelte tussen de kin en de kaken is bij je paard helaas niet zo mooi als men zou willen. Probeer er dus voor te zorgen dat je halster zijn daadwerkelijke kaken accentueert en niet zijn dikke punten. Wanneer je het halster hoger op de neus gaat plaatsen zal je ook zien dat de bakstukken dan weer parallel komen te hangen. Parallel aan de voorkant van zijn hoofd.

PS: je hebt een mooi paard hoor. Ik bedoel verder niks met zijn 'dikke punten' :*

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-11 21:30

kan je eventueel de maten ook opmeten met een gewoon halster of is er een manier om te meten zonder showhalster

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 08:31

Met een gewoon halster kan, maar dan moet ie wel net als een showhalster om het hoofd zitten en dat lukt alleen als je een heel erg verstelbaar exemplaar hebt.

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 09:51

@ HT: Wat lief je dat je dit plaatje hebt gemaakt! Nee hoor, ik zal het niet rot opvatten.
Super, dit maakt het wel een stuk duidelijker.
Ik heb nog veel te leren over het accentueren van goede punten (en verdoezelen van mindere punten).
Thanks!