[WN] Westernzadel aan laten meten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 22:30

mirgino schreef:
en ik ben niet begonnen met namen, ik kwam de mijne hier tegen.en daar werd een verhaal neergezet wat op mij slaat en wat niet klopt!

ZIJ is er voor zover ik kan lezen ook niet mee begonnen.

mirgino schreef:
als ze iets neerzet moet dat wel de waarheid zijn en niet haar waarheid!

Jij hebt jouw waarheid, zij de hare, ik de mijne. Dat is nu eenmaal zo.

mirgino schreef:
[en tuurlijk baalde ik dat ze het na een paar dagen afketste en om een rare reden en dat daarna mijn zadel als scheef en slecht neergezet werd ,daar kan ik dus niet tegen!
en daar ga ik tegen in
.

Ik heb nergens gelezen dat jouw zadel scheef en slecht neergezet is.

mirgino schreef:
en verder wil ik dat kind nooit meer zien,zo als hun doen, zo ga ik niet met mensen om.
.

Ik vind jullie houding anders ook niet je dat. :o

mirgino schreef:
ik zit niet met mijn zadel in mijn maag, het gaat vanzelf een keer naar een passend paard.
en het kost idd een paar centen
en je moet liefhebber zijn.

Fijn toch ? waarom maak je je dan zo druk om iets van 1.5 jaar geleden ?

capopjekop schreef:
Het gaat ook wel 2 kanten op, nu wordt alleen Louis/Sabine als de boeman gezien. Maar ergens kan ik zijn reacties ook wel begrijpen. Het is niet de eerste keer dat zijn werk zwart gemaakt wordt en hij/zij wil zich dan verweren. Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat ik het eens ben met de manier waarop dat nu gebeurd, maar ergens kan ik het dus wel snappen.

Nu, ik niet. Ik begrijp dat je je werk wil verdedigen, maar op deze manier, nee, dat kan ik NIET begrijpen.
Het enige wat je daarmee bereikt is dat ook je tevreden klanten zich vragen gaan beginnen stellen. IK zou er niet mee kunnen lachen als mijn naam c.q. verhaal hier helemaal uitgesmeerd moest worden. Zoiets doe je niet.
Als je een goed vakman bent, en ik ga ervan uit dat Louis dit is, dan hoor je daarboven te staan en niet op deze manier mensen door het slijk te halen. :n

Stel je voor dat ik dit moest doen met mijn klanten. Als bankier. Ik heb tig klanten die iets gingen kopen, maar het uiteindelijk om god weet welke reden niet gedaan hebben. That's life, folks !

capopjekop

Re: Westernzadel aan laten meten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 22:34

Ik zeg ook dat ik niet zeg dat ik het eens ben met de manier waarop ;) Dus in principe zijn we het wel eens.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 22:35

capopjekop schreef:
Ik zeg ook dat ik niet zeg dat ik het eens ben met de manier waarop ;) Dus in principe zijn we het wel eens.

inderdaad ! ;)

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 22:38

@sevke

ik maak me niet druk over iets van 1.5 jaar geleden ,maar om wat er geschreven word over mij
dat ik lelijk gereageerd heb tegen haar
ik hou er niet van als er over me geschreven word wat niet strookt met de waarheid

en ik ben niet begonnen!

zij heeft over mij iets neergezet waarop ik reageer.

had ik beter niet kunnen doen,je schiet er niks mee op
en ze is nog jong,ze zal het nog wel leren!

en dit was mijn laatste post in dit topic.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 22:42

Mirgino, Spicegirl is in dit topic NIET begonnen met iedereen met naam en toenaam te noemen. Zij reageerde op iemand anders, die dat heeft gedaan, even teruglezen aub.

En al die dingen van dat scheef en slecht zijn, dat heeft zij toch ook niet geschreven, of mis ik hier iets ?

Trouwens, zo jong is SG niet meer hoor }:)

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 22:43

ik jong ? dat vind ik dan wel weer aardig van je :D

SF is begonnen met jouw, en mijn naam te noemen.zelfs toen ik DAAROP reageerde, heb ik je genoemd als "verkoper " en niet je naam.
ik heb ook nooit gezegd dat je zadel scheef, of slecht is.ik had m -gezien de leeftijd- wel in betere staat verwacht.maar het kan dat je m veel gebruikt heb.

ik heb geen zin om me te verlagen tot dit niveau.
mijn enige doodzonde is, dat ik van de koop afzag. binnen 1 dag, en niet enkele.ik heb de mailtjes nog, en de datums erbij...
maar geeft niet. als jullie mensen zo behandelen, alleen omdat de koop niet doorging, zegt dat meer over jullie, als over mij.
en dan ga je het nog druk krijgen.... :evaw:
Laatst bijgewerkt door spicegirl op 15-11-10 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 22:44

dankje sevke ^)
ik voel me jeugdig, telt dat ook ? :D

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 22:45

ja, hoor O:)

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 22:52

vind ik je weer lief :(:)

joany_pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 22:52

Spicegirl; Gewoon negeren..Negatieve aandacht is ook aandacht }:0

Hoop dat het maken van zadels jullie beter afgaat dan het omgaan met klanten,zo word het hem iig niet hoor :Y)

Heb mijn DC zadel zelf bij de countrymill gekocht,heb er erg veel plezier van.Hoor ook erg goede verhalen over Eurohorse,je kan iig altijd even bellen voor informatie.Succes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 23:12

Slotje voor overleg.