Haha ik herkende 'm ook meteen. Mijn paarden lopen bij dagtochten in dat gebied al vanzelf die kant op 's morgens als we wegrijden. Die weten dat we eerst een bakkie koffie bij de Roestelberg gaan doen
Ontopic: Mijn vriend heeft een Troxel Sierra en hoewel ik die lekker vind zitten, vind ik 'm wel erg warm. Ik heb een Casco Youngster nu en die is héél veel luchtiger. Ik gids ritten over de Holterberg dus heb een voorbeeldfunctie, je zult mij niet zonder cap tegenkomen. Dus ik MOET een goed geventileerde eierdop hebben anders heb ik in het seizoen echt elke dag koppijn. De Youngster is wat mij betreft een aanrader. Gewoon te koop bij de Divoza en ik heb er geloof ik iets van 65 euro ofzo voor betaald.
Dat gekleurde streepje is er in verschillende kleurtjes. Ik heb de grijze. Tja, mooi is een cap nooit maar ik heb niet het idee dat ik zo voor joker rij met dat ding zoals met zo'n ouwe champignon zeg maar.
Die hoed helm staat je wel gaaf Astrid. helemaal niet zo'n claimero ding wat ik op een ander forum gezien heb. Waar heb je hem gekocht?
lisa_pluisje
Geplaatst: 08-07-10 11:34
Sonja schreef:
Dat gekleurde streepje is er in verschillende kleurtjes. Ik heb de grijze. Tja, mooi is een cap nooit maar ik heb niet het idee dat ik zo voor joker rij met dat ding zoals met zo'n ouwe champignon zeg maar.