[WN] Welke schoenen/broek heb jij aan met westernrijden.....?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

farmershill

Re: Welke schoenen/broek heb jij aan met westernrijden.....?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 14:32

Ik rijd altijd met Wrangler ik bestel ze bij de Neckerman Haha!
En Ariat western laarzen ooit bij de ho in Groessen gekocht.

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-08 15:18

HAha, Neckerman Knipoog
Lekker thuis shoppen!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 18:30

Er zit wel verschil in een standaard Wrangler of bijv een cowboy fit etc. Je kan ook kijken wat daarin je weer het meest bevalt.

Ik heb gister in een cargo broek gereden en zit ook prima verder. Reed wel met Timberlands, maar is oke met rijden zo.

Ik vind daarnaast ook dat bovenkleding irritant kan zijn als dat niet lekker zit.

En ik rij altijd met de radio van mijn tel in mijn oren en die kan ik niet altijd goed kwijt, hahahaha, dan baal ik vaak. Heb er wel een tasje voor die ik aan mijn broek kan doen, maar ideaal zijn 2 jassen daarvoor die ik heb en anders is het dus wat meer gedoe. Maar dat mag je niet meerekenen natuurlijk.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 18:48

Ik reed altijd in een standaard spijkerbroek, heb me daar eigenlijk nooit mee open gereden of zo. Verder droeg ik gewoon mijn stalschoenen eronder, ging prima Ja

farmershill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 19:50

farmershill schreef:
Ik rijd altijd met Wrangler ik bestel ze bij de Neckerman Haha!
En Ariat western laarzen ooit bij de ho in Groessen gekocht.

Vergeten te zeggen, ik heb altijd de Texas stretch, zit als gegoten en rekt lekker mee met opstijgen Haha!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 00:59

Meestal Wrangler (bvk Texas stretch) met Ariat- laarzen of All Terrain rijschoenen.
Soms ook Jodhpur- broek en laarsjes Lachen

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 09:20

Vraagje; Ik heb een kleine maat van broeken. Maar als ik een wrangler pas of koop zit het knoopje echt zoveel strakker in mijn buik. Dat vind ik echt een nadeel. Als de broek goed zit, dan is dat net te strak. Maar ik kan echt niet groter hebben. Zou zelfs om mijn benen nog strakker mogen. Heeft iemand anders dat ook met Wrangler? Ik heb dat bij andere broeken dus niet, vandaar dat ik weinig wrangler heb ook. Maar zoals hier dat ik vlakbij Big L woon zou het wel makkelijker en goedkoper zijn als je die kan kopen daar. ( ze hebben geen cowboy fit enzo)

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 22:10

ik woon in m'n Ariat schoenen, heb vorig jaar m'n 3e paar gekocht, ze lopen als sportschoenen en ik rij daar dus ook het liefst mee. Model weet ik zo niet, endurance heten ze, geloof ik. Verder rij ik meestal in Levi's of op langere ritten een rijbroek, met en zonder chaps, afhankelijk van het weer. Wranglers heb ik ook wel maar vind de modellen niks en heb ik m'n knieën daar ook wel eens mee open gereden.

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-08 08:06

@farmershill , neem me niet kwalijk, maar bij de NBeckerman dat zijn toch herenmodellen, maakt dat niks uit?
En wat voor maat moet je nemen?

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 19:14

@ superpony: dat heb ik ook! Ik rij (en loop Knipoog ) dus ook eigenlijk altijd met de knoop los Bloos Ik heb er toch een trui over, dus dan zie je er niets van. En anders kun je er nog een riem met een grote buckle omdoen, dan zie je het zeker niet Haha!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 22:11

@SusanW, ja het is wel jammer dat ie daar zo strak zit, want heb die maat of kleiner echt nodig. Ik heb hem in de auto ook altijd los en dan aangekomen op stal wil ik het wel vergeten, maar meestal iets eroverheen idd.
Vroeg me af of anderen het ook hebben en dus in de wrangker zit een beetje.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 22:20

ik rij ook altijd in mijn wrangler en in een paar laarzen van Van Haren ,destijds gekocht voor 29,95 en vond de neusjes wel wat weg hebben van een mooi ronde westernboot
ze zitten heerlijk en rijden super, jammer alleen dat ze nu na 3 kwart jaar toch echt kapot beginnen te gaan maar ook logisch voor die prijs
voor de rest heb ik bijna altijd mijn bruine bomber met bonte kraag aan...heeeeeeeeeerlijk Haha!