[WN] [INFO] 'Show je tack'-topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rumpleteaser

Re: Centraal 'Show je tack'-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 07:41

Wat flauw van ze zeg!!! Jammer...

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 23:46

Nou me leenzadel is weer terug naar mijn instructrice en hier dan mijn eigen zadel.
Ligt als een huis en nog mooi ook.

Afbeelding

Afbeelding

quibje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 08:18

mooi hoor, staat jullie goed

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 10:37

Mooi zadel Desteny!
Je zit er netjes in en volgens mij zie ik een big smile op je gezicht!

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 10:41

Thnx quibje!
Sammyoo dankjewel, ik zit in deze veel beter als in de andere. Deze zitting is een maatje kleiner waardoor ik rechtop zit en mijn benen niet zo erg naar voren steek. Haha ja dat heb je goed gezien! :D

Ik kreeg de foto op me telefoon niet goed om maar nu op de computer wel.
Scheelt weer stijve nekken. :P
Afbeelding

XxChelsey1xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 15:13

Mooi zadel hoor Daan!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 15:42

Mooi zadel hoor!
Ga je lang plezier van hebben.

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 00:00

Mooi zadel inderdaad! Leuk kleurtje :D

Vandaag wedstrijd gehad in woubrugge. Niks gewonnen helaas, meneer schrok van de poster die er normaal gesproken nooit hangt. En mijn inschattingsvermogen qua afstand is niet zo groot, het was de bedoeling om een cirkel rechtsom NAAST de pion te maken, maar ik ging er zo naast staan dat de pion blijkbaar precies onder Rayo zijn buik zat. Hij raakt de pion niet aan :+ Heb het op film staan, maar die wordt nog geüpload. Dus bij deze nu alleen nog even mijn showoutfit:

Afbeelding

Mn nieuwe showblouse dus, met m'n blanket die eigenlijk niet dezelfde kleur blauw is. Maargoed :D

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 00:19

leuk zadel, destiny !
:j

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 00:43

Ik heb jullie nog gezien Emita :) hij ziet er goed uit! Heb je proef niet gezien, ik was meneer paard aan het wassen voor de reining vanavond. Jammer dat je niks gewonnen hebt maar het is wel weer ervaring!

Ik was er vanochtend om 10 uur en was om 23 uur thuis :') dus nu ga ik afgepeigerd naar bed.

Ohja, onwijs gaaf zadel Desteny! Zal je lang plezier van hebben!

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 07:48

Oh leuk! Waar heb je me gezien? In de inrijbak? Daar was ook nog een ongelukje gebeurd namelijk :=

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 10:04

Leuke blouse, Emita +:)+
HMS railroad? :+ Bedoel je misschien railwork? :))

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 11:35

In de inrijbak, in de arena, op de poetsplaats, bij Westernspul :D wat is er gebeurd dan? Dat heb ik wel even gemist.
Was je zadels aan het uitproberen bij Westernspul?

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 12:36

Iemand ervaring met Evelien van Eurohorse? Hoeveel kosten gemiddeld de 2ehands zadels? Ik denk er over om haar te laten komen voor een ander zadel. Paard heeft meer rugspieren gekregen en ik denk dat de mijne niet 100% meer ligt. Als ik n klein beetje kan schatten kwa prijs is da makkelijker sparen :)

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 12:39

haar zelf ff bellen. schatten word moeilijk. net als ; wat kost een auto ? hangt allemaal af van het merk, en staat.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 13:11

Houd rekening met minimaal 700 euro. Als ik zo eens een kijkje neem op haar site en haar laatste bezoek een half jaar geleden.

XxChelsey1xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 13:21

wat leuk emita! jammer dat je niks hebt gewonnen, als het maar leuk was toch?

horselover39

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 16:20

Emita; ik heb je ook gezien was daar met mijn kinderen en mijn moeder om te kijken :D

Heel toevallig zei mijn oudste dochter dat ze het dekje niet zo heel mooi vond kleuren bij de showblouse :(:) zo zie je maar; waar kinderen ook al niet op letten. Maar was ook niet heel storend hoor! Het blijft natuurlijk moeilijk een exacte kleur te vinden bij je outfit!
Was jij ook degenen die bij René zadels aan het passen was???? *D

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 16:58

Leuke foto's emita. Een zwarte blanket lijkt me er ook mooi bij staan.

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 17:03

Wranglerbutt schreef:
Leuke blouse, Emita +:)+
HMS railroad? :+ Bedoel je misschien railwork? :))

Ja, dat ja :') Ik ben helemaal niet zo bekend met de benaming enzo, zoals je kunt lezen :')

Warboel schreef:
In de inrijbak, in de arena, op de poetsplaats, bij Westernspul :D wat is er gebeurd dan? Dat heb ik wel even gemist.
Was je zadels aan het uitproberen bij Westernspul?

Ja, dat was ik ja :D Helaas niet geslaagd voor een passend zadel.
Bij de inrijbak was het zo gigantisch druk, dat ik dacht: ik ga echt niet galopperen. Dan rijd ik iedereen omver. Dus toen kwam er een meisje die ik ken van stal en die vroeg of zij het dan even moest doen. Dus ik zei: oké, ga je gang maar.. Maar ik vind het zelf te riskant := Dus toen ging zij hem even 'losgalopperen' maar waar ik dus bang voor was gebeurde (terwijl ik er dus niet zelf op zat), ineens hoorde je een keiharde klap en zag je Rayo echt vol tegen de borst van een ander paard aan knallen. En dat ging met een behoorlijke vaart. Gelukkig zijn er geen gewonden gevallen ofzo. Maarja, die bak was maar 20 x 40 waar je kon inrijden, en er waren wel minstens 15 aan het losrijden. Dat is gewoon vragen om ongelukken... -O-

horselover39 schreef:
Emita; ik heb je ook gezien was daar met mijn kinderen en mijn moeder om te kijken :D

Heel toevallig zei mijn oudste dochter dat ze het dekje niet zo heel mooi vond kleuren bij de showblouse :(:) zo zie je maar; waar kinderen ook al niet op letten. Maar was ook niet heel storend hoor! Het blijft natuurlijk moeilijk een exacte kleur te vinden bij je outfit!
Was jij ook degenen die bij René zadels aan het passen was???? *D

Ja dus, zie hierboven :D Klopt ja, dezelfde kleur blauw is echt lastig te vinden :\ En ik had wel een zwarte showblanket maar die was kleiner dan m'n pad (blanket was arabierenmaat) waar het blanket overheen moest, dus die stak er onderuit. Ook niet echt charmant :+ Maarja ik wist niet wat ik anders moest doen. Eerst maar even spullen verkopen voordat we weer iets nieuws gaan aanschaffen.

Voorlopig gaan we ook geen wedstrijden meer rijden, heb toch geen vervoer en altijd als we starten gaat het helemaal mis terwijl het tijdens de trainingen wel lekker gaat. En ik ben niet eens zenuwachtig op wedstrijden! Maar goed. Van de zomer ga ik verhuizen naar Amersfoort en dan komt Rayo in de buurt van Beau Dandy's te staan dus als er daar een wedstrijd wordt georganiseerd wil ik op zich wel meerijden, maar ook dat duurt nog even :P
Baal alleen wel dat ik geen passend zadel heb kunnen vinden. Misschien toch maar tijdelijk overstappen op boomloos ofzo.. Ben er alleen zelf niet zo'n fan van -O-

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 17:20

Oh ja ik hield 's avonds ook echt m'n hart vast, al die reiners die met z'n twintigen in die bak gaan galopperen, stoppen en spinnen _O- Er is nog wel een binnenbak, maar daar ligt een andere bodem in en ik weet ook niet of de dressuurruiters op stal daar erg blij mee zouden zijn als iedereen ineens daar in gaat rijden :+
Je stapte inderdaad steeds langs toen ik Fritz aan het wassen was, meneer vond het wel interessant die bonte Rayo :j Jammer dat het niet gelukt is met je zadel! Is Evelien al eens langsgeweest?

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 17:23

gewoon doorzoeken naar een passend zadel, die is er heus wel ergens..
de 20 x 40 bak is geen vragen om ongelukken. is een standaard maat. gewoon met de flow meegaan, en ff wachten tot je de ruimte hebt.
maar geen controle over een paard :D is men een gevaar voor anderen..

zelfde kleur blauw is makkelijk, het is gewoon royal blue :j

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 17:25

Nee, maar het probleem is dat ik niet kant en klaar geld heb klaar liggen om een zadel te kopen, dus het moet een leasezadel zijn (dat kon eventueel bij westernspul) of een zadel op afbetaling.. En ik weet niet of Evelien dat doet met een klant die ze nooit eerder heeft gezien

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 17:28

spicegirl schreef:
gewoon doorzoeken naar een passend zadel, die is er heus wel ergens..
de 20 x 40 bak is geen vragen om ongelukken. is een standaard maat. gewoon met de flow meegaan, en ff wachten tot je de ruimte hebt.
maar geen controle over een paard :D is men een gevaar voor anderen..

zelfde kleur blauw is makkelijk, het is gewoon royal blue :j

Royal Blue? Is dat niet donkerblauw? :P Ik had hiervoor een andere showblouse die dus ook nét niet helemaal matchte met mijn blanket, en die was ook weer een ander tintje blauw. Maar goed, zo'n fanatieke wedstrijdruiter ben ik niet. Ga wel op zoek naar een zwarte showblanket, dat kan nooit moeilijk zijn :D
En ik heb wel controle over m'n paard hoor, maar vind het zelf gewoon eng om tussen zoveel mensen te galopperen. En er was ook niet echt één richting, de een reed linksom, de ander rechtsom, dan weer iemand in het midden, dan iemand cirkeltjes, dan weer dit dan weer dat. Daarom wilde ik het dus zelf ook niet.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 17:29

ik zou niet weten, of iemand dat uberhaupt doet.
anders eerst ff doorsparen..

navy is donkerblauw.