Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb het op film staan, maar die wordt nog geüpload. Dus bij deze nu alleen nog even mijn showoutfit:
hij ziet er goed uit! Heb je proef niet gezien, ik was meneer paard aan het wassen voor de reining vanavond. Jammer dat je niks gewonnen hebt maar het is wel weer ervaring!
dus nu ga ik afgepeigerd naar bed.
wat is er gebeurd dan? Dat heb ik wel even gemist.
zo zie je maar; waar kinderen ook al niet op letten. Maar was ook niet heel storend hoor! Het blijft natuurlijk moeilijk een exacte kleur te vinden bij je outfit!
Wranglerbutt schreef:Leuke blouse, Emita
HMS railroad?Bedoel je misschien railwork?
Ik ben helemaal niet zo bekend met de benaming enzo, zoals je kunt lezen 
Warboel schreef:In de inrijbak, in de arena, op de poetsplaats, bij Westernspulwat is er gebeurd dan? Dat heb ik wel even gemist.
Was je zadels aan het uitproberen bij Westernspul?
Helaas niet geslaagd voor een passend zadel.
Dus toen ging zij hem even 'losgalopperen' maar waar ik dus bang voor was gebeurde (terwijl ik er dus niet zelf op zat), ineens hoorde je een keiharde klap en zag je Rayo echt vol tegen de borst van een ander paard aan knallen. En dat ging met een behoorlijke vaart. Gelukkig zijn er geen gewonden gevallen ofzo. Maarja, die bak was maar 20 x 40 waar je kon inrijden, en er waren wel minstens 15 aan het losrijden. Dat is gewoon vragen om ongelukken...
horselover39 schreef:Emita; ik heb je ook gezien was daar met mijn kinderen en mijn moeder om te kijken![]()
Heel toevallig zei mijn oudste dochter dat ze het dekje niet zo heel mooi vond kleuren bij de showblousezo zie je maar; waar kinderen ook al niet op letten. Maar was ook niet heel storend hoor! Het blijft natuurlijk moeilijk een exacte kleur te vinden bij je outfit!
Was jij ook degenen die bij René zadels aan het passen was????
Klopt ja, dezelfde kleur blauw is echt lastig te vinden
En ik had wel een zwarte showblanket maar die was kleiner dan m'n pad (blanket was arabierenmaat) waar het blanket overheen moest, dus die stak er onderuit. Ook niet echt charmant
Maarja ik wist niet wat ik anders moest doen. Eerst maar even spullen verkopen voordat we weer iets nieuws gaan aanschaffen.
Er is nog wel een binnenbak, maar daar ligt een andere bodem in en ik weet ook niet of de dressuurruiters op stal daar erg blij mee zouden zijn als iedereen ineens daar in gaat rijden 
Jammer dat het niet gelukt is met je zadel! Is Evelien al eens langsgeweest?
is men een gevaar voor anderen..
spicegirl schreef:gewoon doorzoeken naar een passend zadel, die is er heus wel ergens..
de 20 x 40 bak is geen vragen om ongelukken. is een standaard maat. gewoon met de flow meegaan, en ff wachten tot je de ruimte hebt.
maar geen controle over een paardis men een gevaar voor anderen..
zelfde kleur blauw is makkelijk, het is gewoon royal blue
Ik had hiervoor een andere showblouse die dus ook nét niet helemaal matchte met mijn blanket, en die was ook weer een ander tintje blauw. Maar goed, zo'n fanatieke wedstrijdruiter ben ik niet. Ga wel op zoek naar een zwarte showblanket, dat kan nooit moeilijk zijn