En creme-kleurige showchaps dan RT?? Er zit zo te zien ook creme in jouw showblouse en ook dat geeft dan samen een mooi rustig beeld. Verder ziet het er samen lekker zomers uit en verleg je de aandacht vooral naar jouw mooie blouse!
Dat zou ook kunnen Nevada! Persoonlijk vind ik het erg mooi als de blouse en chaps qua kleur matchen. Maar het is zeker het overwegen waard En makkelijker aan de te komen dan legergroen
Nou, de chaps zijn binnen en ze zijn prachtig! Vanavond dus maar weer even gaan matchen Persoonlijk hou ik wel van donkere chaps, dus ik ben heel benieuwd hoe dit zal staan
Ben ook nog maar een groentje hoor. Ja showcrews zijn schroeven met versiering erin verwerkt heb ik ondervonden.
Rumpleteaser
Geplaatst: 13-03-14 22:36
Thanks CC!
En gefeliciteerd met je nieuwe zadel, Denise.
spicegirl
Geplaatst: 13-03-14 23:41
van de term showcrews heb ik nog nooit gehoord
oortjes gaan niet door. ze hielden vast aan de verzendkosten van 60 $. ik ben niet belatafeld ntl. heb net zeer zware , en extra lange reins besteld. 23,75 $ verzend. en dan 60 , voor 2 van die kleine stukjes, die ook makkelijk in een vlop passen ? don't think so.. zouden ze , met tax, op over de 200 $ komen. heb ik ook wel een mooi hoofdstel voor.