Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Icelandshet schreef:Ik ben heel benieuwd of er hier mensen al ervaring hebben met de nieuwe modellen? Vooral het butterfly model spreekt mij wel aan. Lijkt het vanwege de lederen boom echt meer op een boomzadel?
Mijn merrie loopt nu nog fijn onder een crates, maar omdat we steeds meer kilometers maken spreekt een lichter zadel me ook wel aan
Kirsha schreef:Ook hier effe showen, ik ben er helemaal blij mee, net een paar weken binnen
De tie strap hangt los omdat ik nog moest aansingelen
[ Afbeelding ]
Woody2015 schreef:Kirsha schreef:Ook hier effe showen, ik ben er helemaal blij mee, net een paar weken binnen
De tie strap hangt los omdat ik nog moest aansingelen
[ Afbeelding ]
Heel mooi! Is de cow denk ik toch?
maar als je eenmaal zit, zit het als een huis, en ik was bang dat het in het begin erg zou schuiven maar dat valt me alles mee ondanks dat mijn paard best rond is (hallo forkmaat 6
)Kirsha schreef:Dank je wel, bevalt goed! Het was wel even wennen hoor, het zit heel anders dan de Ghost waar ik hiervoor jaren mee heb gereden (op een ander paard) dus ik moest eerst even zoeken hoe ik normaal moest zitten zonder eruit te zien als een boermaar als je eenmaal zit, zit het als een huis, en ik was bang dat het in het begin erg zou schuiven maar dat valt me alles mee ondanks dat mijn paard best rond is (hallo forkmaat 6
)
Hij hangt momenteel even werkloos in de kast, paard zit een beetje in de lappenmand, maar hopelijk is dat snel weer gefixt en dan kan ik het zadel ook daadwerkelijk verder gaan inrijden.