Als ik straks promoveer mag ik van mezelf in een nieuw kleurtje starten en dan hou ik zeker die eBay-seller die hier laatst voorbij kwam in de gaten. Wat had die mooie dingen zeg!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Emita schreef:Bimmetje: Haha grappig, die heb ik ook gepast! Vond het alleen niet lekker zitten met al die dingetjes op de armen. En navy blue stond mij niet zoIk vind het wel een mooie blouse!
Emita schreef:Rije: Hoe zit dat nou, zo'n boomloos zadel? Ik heb ooit wel op een barefoot gereden maar dat vond ik crap... Ik hoor heel veel goede verhalen over de BM. Vind ze persoonlijk niet zo mooi, maar denk dat het misschien wel beter is voor m'n paard z'n rug. Nouja.. Nu nog niet in ieder geval want ik heb zelf niet zo'n goede balans
__Suzanne__ schreef:Oeh mooie bloesjes! Ik ben ook nog op zoek naar een nieuwe outfit voor bij mijn paard (paard wordt dit jaar voor het eerst onder het zadel geshowd). Ik hou van bling, en opvallend, maar heb geen inimini postuur, en een vos met witte appaloosa. Turqoise lijkt mij mooi op hem, maar tips zijn welkom
edit: Voor het beeld, dit zijn wij
[ Afbeelding ]
Die blouse van Emita vind ik heel mooi!
Wranglerbutt schreef:@Suzanne: Zwart, teal of turkoois en zachtblauw lijken me mooi staan