en dat voor iemand die op dit moment nog geen paard heeft
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
spicegirl schreef:foto zijkant ?
vind m zo erg klein ogen...
HumbleTalent schreef:spicegirl schreef:foto zijkant ?
vind m zo erg klein ogen...
Te klein lijkt me ook, maar waar ik meer naar zit te kijken is die engelse shabrack die er onder ligt.
In principe is dit onvoldoende onder een westernzadel. Het zadel heeft namelijk geen kussens.
Daarbij lijkt het paard zijn rug me niet overdreven kort.
Wie heeft dit zadel voor je aangemeten?
Ik krijg steeds meer het idee dat mensen met de engelse bril naar westernzadels kijken. Ik hoor alleen nog maar dat het paard een korte rug heeft en ik kan me zo slecht voorstellen dat er daadwerkelijk zoveel paarden zijn met een te korte rug.
Wordt er niet te veel gekeken vanuit een engels-kleine-zadeltjes perspectief? (hm krijgt een idee voor een nieuw topic)
Illusion schreef:zoiezo moet eerst 't paardje komen voordat ik echt iets aan ga schaffen, heb op dit moment alleen 'n zadel(en dat moet ook nog maar passen, anders is ie ook gauw weer weg)
Maar voor de rest doe ik alvast rondglurenarthur zit hier ook in 't dorp(ik woon zo'n beetje in vorstenbosch)
Coentjuh schreef:Illusion schreef:zoiezo moet eerst 't paardje komen voordat ik echt iets aan ga schaffen, heb op dit moment alleen 'n zadel(en dat moet ook nog maar passen, anders is ie ook gauw weer weg)
Maar voor de rest doe ik alvast rondglurenarthur zit hier ook in 't dorp(ik woon zo'n beetje in vorstenbosch)
Oeh geluksvogel! Ik wil er ook graag weer eens heen, jammer dat ze maar 1x een sale hebben. Tis een beetje lastig dat je op afspraak moet komen.