wauwie , sorry dat ik zo maar ff binne val maar wat en pracht halster. jammer dat het z'n gekl#t is om hem te bestellen en als je hem besteld heb duurt het nog eeuwe voor je hem hebt? kunnen we niet een ruitersportzaak warm krijgen om ze te verkopen?
Coentjuh
Geplaatst: 05-04-10 22:22
Inderdaad, wauw die is zeker erg mooi! Heb vandaag met die van Euroriding in mijn handen gestaan, maar deze is echt nog gaver! Of die van Rambo/Horseware...
wel een mooi halster mij iets te duur maar wat mijn gevoel zegt na vergelijken is het laatste halster hioer getoont en het eerste halster toch wel dezelfde naar de stiksels kijken.
Jammer dat het bij hooks niet zo soepel gaat maar jullie krijgen je halster hopelijk snel
ladylay
Geplaatst: 06-04-10 17:56
Is niet hetzelfde. Hij is onderlegt, die jij laat zien niet. En dan nog wat kleine details.
Ik was vanmiddag bij het Gareel in Schijndel en die hadden ook zulk soort halster hangen in de winkel. Moest meteen aan dit topic denken! Weet niet wat het kost maar volgens mij kun je daar ook veel dingen via de website bestellen en anders zijn er misschien mensen hier die in de buurt wonen.
Ik ga morgen bellen naar hooks, als ik nu weer gezeur krijg krijgen ze de volle laag, zit nu al weken te wachten en jullie ook btw, word het nu wel een beetje zat. Ik doe het ook zeker geen teweede keer
simodi
Geplaatst: 11-04-10 21:48
Norway_girl schreef:
Ik ga morgen bellen naar hooks, als ik nu weer gezeur krijg krijgen ze de volle laag, zit nu al weken te wachten en jullie ook btw, word het nu wel een beetje zat. Ik doe het ook zeker geen teweede keer
Ja, jammer dat het zo lang duurt ... nemen we jou niet kwalijk hoor!
Jaaaaaa!!!! Ik heb goed nieuws! Net hooks gebeld en de halsters zijn gisteren verzonden vanaf het warenhuis in zweden!!! Dan heb ik als het ff meezit de halsters binnen eind van de week.
Waaltje
Geplaatst: 13-04-10 15:33
Norway_girl schreef:
Jaaaaaa!!!! Ik heb goed nieuws! Net hooks gebeld en de halsters zijn gisteren verzonden vanaf het warenhuis in zweden!!! Dan heb ik als het ff meezit de halsters binnen eind van de week.
Kijk dat is nog eens geweldig nieuws, we wachten in spanning af !!!!!!
simodi
Geplaatst: 13-04-10 17:33
Norway_girl schreef:
Joepie! Ik ben zoooo benieuwd ... Dus dan hebben wij ze misschien volgende week in huis?!