Heel erg zonde. Ik dacht dat het exact dezelfde kwaliteit had als mijn andere hoofdstel van amerika. Die ook met blauw is. Helaas is dat absoluut niet het geval wel leuk hoofdstelletje hoor maar vind het het geld niet waard.
heb ook de conchos binnen uit amerika, die zijn gelukkig prachtig heb meteen een hoofdstel ermee opgepimpt.
bereid je voor awfull... Toevallig is er hier ergens een topic met verf voor tuig in alle kleuren, dat koop ik dan maar om het 1 geheel te maken, want het is in principe wel een mooi dingetje.
tis opzich een mooi hoofdstel hoor! alleen een beetje vreemd met die paarse vlekken Die concho's vind ik persoonlijk niet zo maar die op het hoofdstel met paarse vlekken wauw!
sevke
Geplaatst: 31-01-14 20:01
Bovenste hoofdstel vind ik vreselijk. Conchos zijn wel mooi !
Rennie89
Geplaatst: 31-01-14 20:02
Haha bedenk dat die paarse vlekken lelijk geschilderde turquoise vlekken waren het bladerde er gewoon af. Beetje wrijven met doek met lederdressing en het ging er voor een deel al af
Het hoofdstel gaat absoluut de verkoop in, maar ik hoop wel dat het een beetje te fatsoeneren is Het ziet er overigens wel erger uit op de foto's hoor door de flits
Geen idee, denk dat dit is omdat de verf in het leer is getrokken ofzo? Heb de verkoper iig een bericht gestuurd dat ik wel erg teleurgesteld ben in de kwaliteit van de verf van het hoofdstel, misschien dat hij me dan wel tegemoet komt ofzo, want die amerikanen zijn echt van de service
ow wat zonde van dat hoofdstel zeg. Ik had toevallig die andere blauwe ook gezien vond ik wel wat hebben. maar nu naar je verhaal ga ik het niet wagen.
Heel zonde van het hoofdstel Renee Maar die concho's zijn wel echt super vet!
Ik wil ooit ook nog zo'n hoofdstel met zo'n breed oortje (type dus van het slechtekwaliteitshoofdstel van renee maar dan van goede kwaliteit uiteraard). Zie ze alleen nergens in webshops staan
Rennie89
Geplaatst: 01-02-14 17:36
het gekke is dat de verkoper normaal juist echt heel goede kwalitatieve producten verkoopt. Dus dat vind ik wel jammer. Heb het andere hoofdstel geloof ik ook van diezelfde verkoper. De concho's komen ook van die verkoper vandaan