Ik heb een nieuw hoofdstel binnen van MP, gebruikt enzo maar wel een leuk ding en ik heb ranch reins gekocht van 2,50. Erg zware teugels met gespleten uiteindes
Merk paard: Paint Horse (eentje van Red Pebbles?) Zadel: Vaquero Pad: Diamond Wool
Ik heb alleen geen idee van het merk hoofdstel
horselover39
Geplaatst: 30-01-14 21:57
thanks emita. Moet heel eerlijk zeggen dat het wel even shoppen was om zijn outfit bij elkaar te zoeken is dan ook wel beetje uit de hand gelopen hobby om mooie bijpassende spullen te scoren hihi
wranglerbutt; klasse hoor je hebt er echt verstand van het hoofdstel is custom made. Is van Marissita uit usa. maarre vraagje hoe zie je dat hij eentje van Red Pebbles is????
Wranglerbutt
Geplaatst: 30-01-14 22:13
@Horselover39: je paard lijkt sprekend op een aantal andere Pebbles-kinderen die ik ken/ heb gekend Wie is de moeder van jouw paard?
Rumpleteaser
Geplaatst: 30-01-14 23:19
@ Horselover: mooie set zo op je paard!
En de rest: thanks voor de leuke reacties op de chaps
spicegirl
Geplaatst: 30-01-14 23:29
(hoofdstel zit gewoon in hun assortiment ). is wel handmade. ik hou wel van dots vind het een leuk hoofdstel..
ja klopt iedereen kan het hoofdstel kopen dus idd verkeerde term gebruikt mijn paardje zijn moeder is leos penny copper leuk dat je meerdere pebbles kids kent of kende. Ik niet is ook mijn 1ste westernpaard zo ook is de westernwereld voor mij nieuw al ben ik al beetje ingeburgerd
Hoofdstel uit Amerika valt erg tegen. Heel slecht geverfd, Ben dus dat verflaagje eraf aan het halen, daaronder zit paars en dat ziet er nog redelijk uit