Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Irene793 schreef:Wat vinden jullie een goede prijs voor een gebruikte Freemax buffel short fork 4 uit 2019? Ik heb hem op Marktplaats gezet, in de veronderstelling dat het een gewild zadel is en hij wel snel weg zou zijn. Maar nu na een maand heb ik 2 biedingen gehad, die ik allebei niet echt serieus kan nemen....
Tinkermuts schreef:Hier misschien iemand die zn forkmeter verkoopt of eventueel betaald uit wil lenen.
Zie dat ze uitverkocht Zijn en wil graag fork van zadel wat ik in de schuur heb opmeten.
Op paard gaat voorlopig niet worden ivm met ernstige blessure en geen zadel op zn rug kunnen hebben.
DubbelFun schreef:De aanhechtingspunten van de singel en stijgbeugels moet niet gesleten zijn.
En de cantle en pommel/fork moeten recht op het zadel gemonteerd zijn; de afstand tussen pommel en fork (waar de bovenbenen) liggen moet gelijk zijn.
Sweetiee schreef:Ik heb de freemax cow en heb m vandaag even gepast en erop gezeten.
Maar ik maak helemaal een snoekduik voorover en mijn paard wil er liever niet mee lopen.
Op het eerste oog leek ie wel goed te liggen maar toch niet dus.
Morgen komt iemand het zadel sowieso checken, maar het lijkt mij als de pad aan de voorkant naar beneden wordt geduwd en ik voorover duik dat de pommel dan te groot zou kunnen zijn?
Als ik het zadel op haar heb liggen ligt ie gewoon recht van voor naar achteren.
Ik zal proberen een foto toe te voegen.
Die is van na het rijden toen ik de singel al los had gemaakt.
[ [url=m/xcThnD.jpg]Afbeelding[/url] ]
anoukwendy schreef:Sweetiee schreef:Ik heb de freemax cow en heb m vandaag even gepast en erop gezeten.
Maar ik maak helemaal een snoekduik voorover en mijn paard wil er liever niet mee lopen.
Op het eerste oog leek ie wel goed te liggen maar toch niet dus.
Morgen komt iemand het zadel sowieso checken, maar het lijkt mij als de pad aan de voorkant naar beneden wordt geduwd en ik voorover duik dat de pommel dan te groot zou kunnen zijn?
Als ik het zadel op haar heb liggen ligt ie gewoon recht van voor naar achteren.
Ik zal proberen een foto toe te voegen.
Die is van na het rijden toen ik de singel al los had gemaakt.
[ [url=m/xcThnD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is een buffalo? Geen cow?
Mijn cow heeft heel andere motiefjes
Sweetiee schreef:Nouja ik had dus niet in de gaten dat dit een oud model is.
Ik heb gevraagd naar een freemax cow en Arthur zei dat hij die had liggen. Zadel zag er prima uit alleen een beetje droog maar dat zou met invetten wel op te lossen zijn. Nu snap ik wel dat ie droog is als het model er al sinds 2014 waarschijnlijk ligt.. inderdaad zo maar even gaan bellen om terug te gaan brengen hopelijk.
Misschien had ik meer onderzoek kunnen doen, maar ik ben niet zo mega bekend met freemax en dacht een cow model is een een cow model ongeacht de tooling.
germie schreef:Je mag bij Arhtur altijd 1 of 2 weken testen. Dan past het gewoon niet.