Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Westerntrail schreef:pmarena schreef:Er zit een foam kussentje onder het harde plastic deel, dat vering geeft.
Het harde plastic is goed bestendig tegen slijtage, en beschermt het verende foam er onder.
Dankje maar passen ze aan een freemaxzadel?
Leo schreef:Meten heeft niet zoveel zin, je kunt evt een forkmeter gebruiken maar een passing met bijvoorbeeld Kifrahorse is sowieso aan te raden.
SSDesign schreef:Hier hetzelfde probleem. Ik rij met de Freemax op het langste gaatje maar sinds kort rijdt het buurmeisje van 10 ook op dezelfde pony en zij past nog net niet in de beugels op het kortste gaatje…
Idefix2006 schreef:Ik heb mijn setje inmiddels compleet!
Heb nu ook de twisted/slanted beugels van gronings tuig en die vind ik hemels![]()
Merk zelf dat ik in galop nog niet mooi en stil kan zitten maar dat is denk ik wat oefenen
[ [url=m/hblABu.jpg]Afbeelding[/url] ]
tjaakje schreef:Idefix2006 schreef:Ik heb mijn setje inmiddels compleet!
Heb nu ook de twisted/slanted beugels van gronings tuig en die vind ik hemels![]()
Merk zelf dat ik in galop nog niet mooi en stil kan zitten maar dat is denk ik wat oefenen
[ [url=m/hblABu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prachtige set!
Ik zie dat je geen fenderriempjes om je fenders hebt. Dat zou nog wel kunnen helpen om je beugels netjes in de fenders te houden, vooral in de galop.