Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Emita schreef:Ik ontdek nu iets stoms. Bij arthur's sale had ik een singel gekocht, deze zoals op het onderstaande plaatje. Er stond toen bij van €70 voor €35, en als je er twee nam dan was het twee voor €50 (dus €25 per stuk). Dus ik dacht: whoaaaaah lekker goedkoop! Zie ik de singel nu op een webshop aangeboden voor €39,90zo'n aanbieding was het dus toch niet. Stom zeg. Maar anyway, ik ben toch blij met de singel hoor
![]()
[ Afbeelding ]
Emita schreef:Ik ontdek nu iets stoms. Bij arthur's sale had ik een singel gekocht, deze zoals op het onderstaande plaatje. Er stond toen bij van €70 voor €35, en als je er twee nam dan was het twee voor €50 (dus €25 per stuk). Dus ik dacht: whoaaaaah lekker goedkoop! Zie ik de singel nu op een webshop aangeboden voor €39,90zo'n aanbieding was het dus toch niet. Stom zeg. Maar anyway, ik ben toch blij met de singel hoor
![]()
[ Afbeelding ]
![]()
[ Afbeelding ]
Emita schreef:Ja klopt, uiteindelijk was ik dus wel goedkoper uit, maar minder dan ik dacht
De link voor de singel is inderdaad al gegeven door smiley :-D
Welke kleur denken jullie dat staat bij rayo? Sorrel overo is een lastig vachtpatroon.. het moet niet te druk worden. Zelf denk ik dat bordeauxrood hem goed zou staan, hebben jullie nog meer suggesties?