Oh hahaha. Heb de foto inderdaad een beetje vreemd genomen...
Heeft iemand enig idee waar je Good Medicine Pads kunt kopen? Bij google kom ik alleen op niet-nederlandse websites uit. Heb ze te koop gezien bij de Lonestarstore maar wil graag wat meer opties hebben
Ben niet gericht op zoek naar iets, maar wil graag nog even rondkijken en vergelijken. Vind ze erg gaaf, heb nu geen geld maar van de zomer wel weer als het goed is Maar wil een richtlijn hebben hoeveel ik ongeveer moet sparen voor zo'n pad en waar ik hem eventueel vandaan moet halen.
Zelfde geldt voor de rest van mijn tack, ben van plan over te stappen op medium oil (heb nu alles dark oil maar heb al ontdekt dat medium oil hem veel beter staat) en aangezien Rayo nu in training staat zal zijn zadel over 3 maanden zeker niet meer passen dus dan moet er sowieso een nieuw zadel komen
Haha jup zelfde verkoper Hele gave Blouse ook! Ik was al een poosje opzoek naar iets 'rustigs' zwart met brons. Zilver erbij vind ik wel tof . Moet bij m'n stippel passen haha, dit doe ik dan met een zwarte showblanket en zwarte broek.