Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sevke schreef:Het matcht mooi op je paard, maar ik vind de keelriem te strak zitten.
D_Desteny schreef:Dankjewel! Ja kloptik moet even een gaatje bijprikken maar had geen gaatjes tang bij de hand. Ik vond het wel apart, ik dacht dat quarters van die grove kaken hadden.
DubbelDun schreef:sevke schreef:Het matcht mooi op je paard, maar ik vind de keelriem te strak zitten.D_Desteny schreef:Dankjewel! Ja kloptik moet even een gaatje bijprikken maar had geen gaatjes tang bij de hand. Ik vond het wel apart, ik dacht dat quarters van die grove kaken hadden.
Waarom willen mensen altijd van die bungelende keelriemen ??
Hij zit niks te strak want ik zie geen vouwen in de keelholte en zolang je niet zo verzameld rijdt als Ankie zal hij er ook geen ademshalingproblemen van krijgen
De keelriem heeft een funktie, nl het hoofdstel 'aan'houden en die funktie gaat verloren bij een te losse keelriem.
@desteny: is ie van Arthur??
Mooi hoofdstel, goede kwalilteit en leuke tooling. Ik heb dezelfde in een simpele brow-uitvoering. Wél opgeleukt met wat 'zilveren' gespen en conchos's.
DubbelDun schreef:@desteby: als je hem op de kaken sluit én nog een vinger ertussen kunt doen dan heb je hem dus op het breedste punt en heeft de keelriem geen funktie meer.
De keelriem hoor áchter de kaken te liggen en zo strak dat ie daar niet overheen kan komen.
Mocht je nog eens bij Adje komen...die heeft ergens in een gangpad naar de laarzen een hele boel laatjes met giga-veel zilver er in. Niet nieuw, wel goedkoop