Vol rommel aangezien de meeste niet eens kloppen, maarja snap niet waarom je nu zo merrie-achtig doet tegen me daarover, als ik nu gewoon tips vraag van andere bokkers Als jij niet wil helpen hoef je ook gewoon niet te reageren he
Anoniem
Geplaatst: 21-11-13 17:14
Goh, er is een heel Show je WN-tack topic, wat leuk Ik heb een dikke maand terug een showblanket puur voor de show/fotoshoot gekocht (ik rij buiten / recreatief). Komt bij Evelien / Eurohorse vandaan en vind 'm echt supermooi. Mooi zware kwaliteit.
(tweede keer ooit op strand met mijn jonkie en eerste keer deze one-ear in gebruik, heb normaal nog een Engels hoofdstel eraan omdat ik die makkelijker vind, wil eigenlijk nog wel een ander hoofdstel wat beter kleurt, maar vind weinig van mijn smaak )
Wat is dat voor zadel Maya dat je erop hebt liggen?
spicegirl
Geplaatst: 21-11-13 17:26
als ik zeg, dat je met googlen een heel eind komt, is dat niet helpen dan ? en er stond nergens, dat ik niet mocht reageren. over merrie-achtig gesproken. heb je op FB dan ook geen reacties gehad ? gebruik anders een andere zoekmachine. en ze kloppen bijna allemaal. maar heeft de 1 ze niet meer, klik je de volgende aan.. maar goed ,
Het is een westernpad waar inlages in gemaakt zijn waardoor 'ie geschikt is voor boomloos
XxChelsey1xX
Geplaatst: 21-11-13 17:50
mijn nieuwe blanket(nu betere foto) Ik wil kijken of ik met hotfix wat leuks ermee kan doen maar anders laat ik hem gewoon zo Dus in het nieuwe wedstrijdseizoen zullen jullie me niet meer tegenkomen met 'die haflinger en dat meisje in het rood' maar in het kobaltblauw, maar wel afwisselend met rood hoor! Heb niet voor nix van die mooie Swarovski choncho's gehad voor mijn verjaardag
2a54z66e45r6r heb je iets tegen spicegirl of is dit puur sarcastisch? Ik vind je posts namelijk een beetje onvriendelijk overkomen, en is daarnaast ook nog een onwijs offtopic en dus vrij irritant.
Weer ontopic: Paard heeft zijn kerstoutfit al klaar liggen
Kan niet wachten tot Arthur's weer sale heeft. Ik wil nog flink wat leuke dingetjes erbij hebben!
Denk dat het van de andere kant ook niet zo vriendelijk is gegaan. Ze heeft een vraag gesteld en krijgt een vrij apart antwoord van sg telkens terwijl sg normaal wel reactie erop geeft.
Maare gave muts
spicegirl
Geplaatst: 21-11-13 22:24
@iejoorr - whahahaha ! vind ze leuk die dingen..
hoe bedoel je mondy ? vrij apart antwoord ? dat is wat anders als niet vriendelijk..
ik zeg zo vaak, dat iemand kan googlen voor normale, en ook aparte dingen. zo vind ik het ook vrij laks, als iemand vraagt, wat inches zijn in centimeters bij een advertentie. google dan ff. verwacht niet dat de advertentie-zetter googled, en het dan weer doormailt. sommige dingen kan je best zelf wel opzoeken met behulp van zoekmachines, voor je het aan anderen vraagt. en hiermee bedoel ik niet bovenstaande !
Maar als zij aangeeft dat het haar om wat voor reden niet lukt is het toch geen grote moeite om of er wel antwoord op te geven en als men dat niet wil de vraag over te slaan. Ik zie zo vaak de vraag voorbij komen op welke site je iets kan vinden en standaard komt daar een normaal antw op. Je reactie op haar waar zij zich vergiste was nogal snibbig. Dat je blanket duur was (wat boeit dat mensen hoe duur iemands spullen zijn tenzij erom gevraagd wordt) en dat zij helemaal niet kon weten waar je hem vandaan had. Dat viel mij gewoon erg op, dat je reactie anders was als normaal Ik begrijp best dat ze het vraagt, ik weet ook maar een paar sites en zodra ik op bepaalde dingen ga googlen kom ik ook niet verder dan die. Dan vraag ik het juist graah hier gezien er hier een hoop, net als jij, precies weten waar je zijn moet voor al die mooie spullen
@ mondy - ... " wat boeit dat mensen hoe duur iemands spullen zijn tenzij erom gevraagd wordt) en dat zij helemaal niet kon weten waar je hem vandaan had." .... HOHO HO ff hier ! je haalt alles uit zijn context hier, en dat is niet eerlijk. het ging over Yucca "s , en Sevke gaf een link. en daar zag ik, dat ze goedkoper waren, als wat ik had betaald. dat mag ik toch zeggen ? had ik dat geweten, had ik ook geld kunnen besparen.het ging niet of die duur was of niet..en helemaal niet tegen anderen, ik had het tegen Sevke !!
en ten 2e zei ze zelf : ..." @Spicegirl, gelukkig wist Emita waar je je blankets koopt... " vind ik nogal een rare opmerking. en bovendien incorrect. ze had sowieso de naam al verkeerd,dat moest Sevke zijn en het klopte van geen kant. want zowel Sevke, als Emita, weten niet waar ik iets koop . dat zijn nl. mijn zaken.
Painttobe
Geplaatst: 22-11-13 00:05
Misschien dit even per pb uitvechten? Dit bevuilt het topic nogal..
Leuke 2dehands bosal voor mn paardje is binnen maar veel te krap. Vind het rood met bruin hem niet passen. Was als test bosal maar had een betere kwaliteit gehoopt. Ga ondertussen opzoek naar een andere kwalitatieve . Maar hoofdstel hou ik wel :3
spicegirl
Geplaatst: 22-11-13 11:58
met een beetje geluk komt vandaag m'n halster binnen en m'n hoofdstel ligt in Japan er is bij USPS een of andere nitwit, die Japan wel hetzelfde vond klinken als the Netherlands, en het op het vliegtuig naar het Oosten heeft gestuurd.. en de douane van Japan heeft het al 3 dagen liggen, voor er iemand achter kwam, dat the Netherlands niet in Japan ligt .