Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SSDesign schreef:Dankjewel Amanda. Ik heb 2 classic equine pads liggen maar had volgens Kitty te weinig ruggengraadvrijheid. Zijn wel hele fijne pads ja! Ik ga eens kijken naar Diamond wool, die ken ik niet. Dankje!
Kitty_ schreef:SSDesign schreef:Dankjewel Amanda. Ik heb 2 classic equine pads liggen maar had volgens Kitty te weinig ruggengraadvrijheid. Zijn wel hele fijne pads ja! Ik ga eens kijken naar Diamond wool, die ken ik niet. Dankje!
Je moet nog heel even geduld hebben. Binnenkort komt het eerste prototype westernpad met inlagen en printje binnen

germie schreef:pmarena schreef:Ah die wil je toch bij dat neusje pakken en een dikke kroel geven
Nouja behalve dat ik er in het echt dan waarschijnlijk niet eens bij zou kunnen
Op de onderste foto lijkt het toch gewoon een haffie?
Daihyo schreef:Een haffie?
Ziet er goed uit Berdien. Waarom heb je eigenlijk gekozen voor een micklem?
Toen heb ik eens de oude Micklem van Flynn geprobeerd, en dat maakte echt een enórm verschil. Alleen was de Micklem van Flynn een maatje full en dus te klein
Deze heeft ze net een week, dit is een extra full. Ze loopt hier echt heel fijn op, geen ruis en het bit ligt mooi stil. Als ze verder is in haar opleiding dan mag ze haar westernhoofdstel weer. Maar in deze fase is duidelijkheid zo belangrijk, dus vandaar deze keuze

Berdien schreef:Zo had ik het ook zeker niet opgevat hoor! Het mooiste is natuurlijk wel een westernset, maar dat komt nog wel. Gelukkig is haar westernhoofdstel ook maat extra full, dus die past nog wel even![]()