Erg mooi halster, maar heb besloten voorlopig niet te gaan showen...
spicegirl
Geplaatst: 18-08-11 16:29
ben je net te laat mee,nevada heb er net 3 gekocht. ( ff kijken welke het mooist staat, er gaan er weer 2 weg )
Signe
Geplaatst: 18-08-11 19:01
Bit is myler, is niet te groot. Hangt wel wat te laag, ja. Gek genoeg heeft Blizz daar nooit last van. Ik vind het na een tijdje aankijken inderdaad niet mooi genoeg voor wedstrijden. Maar ik vind het wel mooi staan, smaak is peroonlijk he...
Heb zijn `oude`one ear weer aan het bit gehangen. Moeilijk hoor een goed showhoofdstel vinden dat ook nog een beetje betaalbaar is.. (deze had gespen, maar helaas, gesloopt door pony *doetieandersnooit*)
Nevada
Geplaatst: 18-08-11 20:26
spicegirl schreef:
ben je net te laat mee,nevada heb er net 3 gekocht. ( ff kijken welke het mooist staat, er gaan er weer 2 weg )
Je kunt ze natuurlijk ook alle 3 weer verkopen....
Foto's van jouw 3 showhalsters please??
Fleabitten
Geplaatst: 18-08-11 20:45
Ga ik toch even mijn nieuw BM showen ook al ga ik hem verkopen want ik zal hem helaas nooit zelf gaan gebruiken omdat ik niet meer mag paardrijden.
welke maat fleabitten? ik zoek er namelijk nog 1. wat vervelend dat je niet meer mag rijden.
Moondancer
Geplaatst: 18-08-11 22:13
Ik heb afgelopen weekend een ander zadel voor Yentl , ze was uit haar showzadel gegroeit , dus was het tijd voor een ander! Omdat ik vroeger jaren op een Bob Loomis gereden heb en ik dat een geweldig zadel vond heb ik nu een Billy Cook Reiningzadel gekocht . Puur omdat ik die zit helemaal geweldig vind , en ik vind het ook een fijne singelophanging hebben. Omdat er bij een nieuw zadel ook een nieuwe pad hoort , heb ik een echt meisjespad voor haar uitgezocht Ben nu nog bezig om een ander hoofdstel te scoren , mijn oude is dark oil en dit zadel een stul lichter , tjah dat kan natuurlijk niet. Ik ga ook nog op zoek voor wat zilver om het zadel op te leuken , dus tips zijn welkom: En het hoofdstel waar ik mee bezig ben:
leuk zadel, leuke pad ! maar het hoofdstel is medium oil. als je bijpassend voor je zadel wil hebben,kan je beter een light oil nemen.
Wranglerbutt
Geplaatst: 18-08-11 22:48
Tof zadel & mooie pad welk merk is dat en waar gekocht? Zadel zou ik trouwens niet verder pimpen, is precies goed zo!
spicegirl
Geplaatst: 18-08-11 23:19
ik ook niet.zadel is mooi zo, en je ziet altijd als er zilver naderhand is aangebracht..
Fleabitten
Geplaatst: 18-08-11 23:50
minikatje schreef:
welke maat fleabitten? ik zoek er namelijk nog 1. wat vervelend dat je niet meer mag rijden.
Het is een 17 inch
Moondancer
Geplaatst: 19-08-11 18:31
Wranglerbutt schreef:
Tof zadel & mooie pad welk merk is dat en waar gekocht? Zadel zou ik trouwens niet verder pimpen, is precies goed zo!
Je hebt gelijk , al wil ik wel graag de zilvertjes vervangen waar je een achtersingel aan zou kunnen doen(ben de naam even kwijt ) , die zijn gewoon echt niet mooi meer.Pad is merkloos en komt bij Arthur weg , ik denk van zijn eigen merk Ben wel benieuwd naar de "echte" foto's van het hoofdstel , heb nog steeds een beetje hoop dat ie iets lichter zou zijn dan op deze foto.... Anders moet weer op zoek , ben ook zo'n pietje precies , mijn paard heeft een fijn hoofd , moet niet iets lomps om, staat niet.