Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ze zijn verzonden van hooks, maar die post doet er zo verschrikkelijk lang over, zoals altijd.
!!!!
Ik ben benieuwd dames!!

lovemyladie schreef:Denk dat Annehoe net zoals ik wel benieuwd is wat het totaal plaatje is incl. verzendkosten etc. Voor wanneer je iets wilt en kunt betalen moet je natuurlijk eerst weten wat het allemaal gaat kosten en dat weten wij nog steeds niet.
Norway_girl schreef:Nou het is al maandag, hoever zijn we nu na de bestelling? Als ik woensdag nog niets heb bel ik hooks op, het duurt me te lang. Ik houd jullie op de hoogte.
Duurt idd wel erg lang ... je hebt ze 23 februari jl besteld volgens je berichtje in dit topic. 

wel in het zwart maar precies dezelfde! Geen idee welk merk, staat er namelijk niet op. Heb hem toendertijd bij mijn ruitersport zaak gekocht. Ben benieuwd naar de prijzen van het verzenden! En of het halster jullie allemaal bevalt
Kan je wel vertellen dat het super kwaliteit is want gebruik mijn halster bijna dagelijks al een jaar of 4/5. Dus mocht het allemaal lukken hebben jullie een prachtig, goed en stevig halster