Simodi ik heb de Arizona gehad (tot die gejat werd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yildiz schreef:@shadomagic: Leuk!Ik ken (als Nederlander) niemand (hoe triest) die gaat starten bij Prab, dus t lijkt me heel leuk je te ontmoeten! Mijn eerste wedstrijd zal misschien 11 april zijn (nog niet helemaal zeker) en anders zeker 16 mei in Wuustwezel.
Josefien schreef:aah ook mooi hoofdstel!
Simodi ik heb de Arizona gehad (tot die gejat werd) en daarna de Missoula Nut maar kon NIET wennen aan de laatste, mijn paard vond het niet zo'n punt maar ik had doorrijdplekken op de binnenkant van mijn knieën
en zat belabberd. Ik heb het dus verkocht en heb nu een nieuw boomzadel, aan laten meten bij Eurohorse en zit weer als een huis!
simodi schreef:Coentjuh: bevalt de barefoot jou goed? ik zit zelf te denken aan de aanschaf van een Arizona namelijk ...
Jouw zadel ik ook erg mooi!
shadomagic schreef:yildiz schreef:@shadomagic: Leuk!Ik ken (als Nederlander) niemand (hoe triest) die gaat starten bij Prab, dus t lijkt me heel leuk je te ontmoeten! Mijn eerste wedstrijd zal misschien 11 april zijn (nog niet helemaal zeker) en anders zeker 16 mei in Wuustwezel.
XxNadiehxX hier op bokt doet daar ook aan mee.
Het is wel een heel gezellige club daar
Wranglerbutt schreef:Hahahaha, grappig dat Stace ook van die poezelig kleine pootjes heeft![]()
*zet zoektocht naar petit bellboots voort*