Cemlys schreef:Kitty wat adviseer jij om het zadel mee in te vetten? Ik had vroeger altijd hamamol creme? Kan zoiets?
Ik ben fan van dit middel:
https://www.kifrahorse.nl/Leather-Thera ... onditioner
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cemlys schreef:Kitty wat adviseer jij om het zadel mee in te vetten? Ik had vroeger altijd hamamol creme? Kan zoiets?
Kitty_ schreef:Cemlys schreef:Kitty wat adviseer jij om het zadel mee in te vetten? Ik had vroeger altijd hamamol creme? Kan zoiets?
Ik ben fan van dit middel:
https://www.kifrahorse.nl/Leather-Thera ... onditioner
Daihyo schreef:Heel wat anders: ik dacht dat de markt voor de Freemax 2dehands best aardig was. Maar de verkoop valt toch nog wat tegen
Heb 'm nu op Bokt, FB pagina voor boomloze producten en mijn eigen Facebook staan. Wel wat geïnteresseerden, maar of ze haken ineens vlak voor een bezoek af, reageren ineens niet meer op berichten, verwachten dat ik zelf even 50+ km ga rijden om te passen (is het gek dat ik dat wat te ver vind?). De prijs is volgens mij niet heel raar die ik vraag. Heb 'm er in eerste instantie voor 600 opgezet, wil best zakken naar 550. Of is dat te hoog?
Iemand een idee waar het in kan zitten?
Amigo_tje schreef:Daihyo schreef:Heel wat anders: ik dacht dat de markt voor de Freemax 2dehands best aardig was. Maar de verkoop valt toch nog wat tegen
Heb 'm nu op Bokt, FB pagina voor boomloze producten en mijn eigen Facebook staan. Wel wat geïnteresseerden, maar of ze haken ineens vlak voor een bezoek af, reageren ineens niet meer op berichten, verwachten dat ik zelf even 50+ km ga rijden om te passen (is het gek dat ik dat wat te ver vind?). De prijs is volgens mij niet heel raar die ik vraag. Heb 'm er in eerste instantie voor 600 opgezet, wil best zakken naar 550. Of is dat te hoog?
Iemand een idee waar het in kan zitten?
Had je nou anderhalf jaar eerder geweest....Ik heb voor mn 2dehands Freemax van 2015, round cow en 17" 750 € betaald!
Dus ik vind je prijs van 650 € zeker niet slecht, en dan is jouw zadel zelfs nog een jaar jonger dan dat van mij
Berdien schreef:Vandaag mijn nieuwe pad getest. Hoe tof staat dit?
[ [url=m/KggmPt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WpfWDw.jpg]Afbeelding[/url] ]
SSDesign schreef:Vandaag eindelijk weer een klein ritje kunnen maken, met mijn nieuwe Freemax dit keerHij zit echt heerlijk en Ulicia loopt er heel goed onder.
[ [url=m/pRTKam.jpg]Afbeelding[/url] ]