Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:Ik denk dat als je gaat twijfelen over het concept boomloos omdat er op een boomlooszadel een lelijke plek zit dan moet je toch eens een winkel met boomzadels binnen lopen en eens heel goed naar boomzadels in een vergelijkbare prijsklasse moet gaan kijken. Ik denk dat er op elk zadel wel iets valt aan te merken al is men héél goed in het verhullen van kleine dingetjes.
Achterom schreef:Ik zit soms ook wat rond te kijken voor een tweede freemax voor mijn jonge paard, maar voor mij is de zitmaat ook een punt. Je ziet ze volgens mij weinig voorbij komen in 15 inch, tweedehands.
pmarena schreef:Bij welk zadel zou dat niet kunnen dan...?
Als ik lees hoe kritisch je bent denk ik trouwens wel dat je er goed aan doet om dit vóór aankoop te melden aan de verkoper van je zadel. Dan kan die kijken of er iets op voorraad ligt dat een kans maakt of men er bij voorbaat al liever niet aan begint want met alle respect, sommige mensen vinden altijd wel iets... en het is ook wel fijn om vooraf te weten dat als ze bvb. met een fenderriempje ergens langs schrapen, ze verwachten dat dat onder garantie zal vallen....
Bij mensen die er zo in staan, neem ik zadels graag terug en verwijs ze met liefde door naar een concullega van een ander merk
Als iemand aangeeft perfectie te verwachten, vind ik dat persoonlijk fijn want dan weet ik waar ik als verkoper aan toe ben en kunnen we kijken of dat een match gaat kunnen zijn met wat er op voorraad ligt
Kitty_ schreef:Waarom zie ik hier een hele discussie over de leer kwaliteit van een Freemax ontstaan en zie ik niks in mijn mailbox? Niet erg netjes...
paddraigh schreef:Achterom schreef:Ik zit soms ook wat rond te kijken voor een tweede freemax voor mijn jonge paard, maar voor mij is de zitmaat ook een punt. Je ziet ze volgens mij weinig voorbij komen in 15 inch, tweedehands.
In Duitsland staan er genoeg te koop zowel 15"als de cow versie
Maaaaar beste prijzen staan erbij soms
Daihyo schreef:Ja dat viel me ook op, dat de prijzen in Duitsland tweedehands een stuk hoger liggen dan hier.
Het is dat reizen van en naar Duitsland een ding is nu, anders kan ik 'm beter daar te koop zetten
Zover zit ik niet van de grens
(geintje, ik spreek amper Duits, dus dat zou zeker een uitdaging worden)
DubbelFun schreef:@Daihyo: je kunt hem ook van hier uit op de Duitse Kleinanzeigen van Ebay zetten. Dat is gratis, je hebt alleen een postcodenummer nodig net over de grens. Ik heb er ook wel eens iets geplaatst (en verkocht).
DubbelFun schreef:Dat is een goeie tip !
Of de prijzen echt betaald worden blijft de vraag natuurlijk, maar als een zadel in korte tijd verdwenen is dan zal er misschien iets van de prijs af zijn gegaan, maar nooit veel.
germie schreef:Kitty_ schreef:Waarom zie ik hier een hele discussie over de leer kwaliteit van een Freemax ontstaan en zie ik niks in mijn mailbox? Niet erg netjes...
Wat is er niet netjes? Er is gewoon een vraag gesteld over plekken in het leer die er niet zouden moeten zitten na zo beperkt gebruik. Het forum heeft geholpen dat het om een uitzondering gaat. Normaal blijft het leer dus wel goed. Dat is mooi.
Maar waarom zou jij een mail moeten ontvangen? Dat snap ik niet. Het is een openbaar forum hier. Ik weet dat jij Freemax verkoopt, maar in deze ben jij NIET de verkoper, dus je hoeft je ook niet aangesproken te voelen. Er is nergens genoemd waar het zadel gekocht is.
Kitty_ schreef:Ah in dat geval ligt het anders, want als iemand iets bij mij koopt en er niet tevreden over is of er is iets, dan moet je altijd aan de bel trekkenDank voor je toelichting
germie schreef:Kitty_ schreef:Ah in dat geval ligt het anders, want als iemand iets bij mij koopt en er niet tevreden over is of er is iets, dan moet je altijd aan de bel trekkenDank voor je toelichting
Ja klopt en ik heb jij jou nog nooit geklaagd hoor. Wat ik besteld heb is geleverd en het was mij naar de zin (ok, ook geen zadel gekocht, maar wel wat hoofdstellen en andere dingen).![]()
Maar nee, je hoeft je niet aangesproken te voelen. Er is zelfs niet gezegd dat het zadel in Nederland gekocht is. En ik heb ook geen ervaringen met de verkoper.