Is dit goede kwaliteit, vind er niet erg veel info over op internet. Heb een barrelrace model gekocht voor op mijn pony. Moet hem enkel nog laten inkorten/
Ja dat probleem heb je vaak met kleine pony's ik had hier ook een d-tje staan die ook nog eens spieratrofie had, nooit een passend zadeltje voor kunnen vinden.
Jup had er eerst een Bona allen roundskirt op liggen, die lag goed tot hij bespiering bij kreeg, toen werd hij te smal. Nu deze er op liggen, en als er 4cm afgaat prikt hij normaal gezien niet meer. Hoop dat deze dan ook goed blijft liggen..
spicegirl
Geplaatst: 02-11-13 14:10
handig & toch leuk hoofdstelletje (Champion Turf ). vind het zonnetje wel leuk op het oortje. ben normaal niet van de snelsluitingen , maar het is wel handig.
Ik wil voor onze merrie een trainingshoofdstelletje. One ear staat haar zo mooi, maar ze wordt amper gereden verder en dan alleen op snaffle. Ze is bay en heeft een kort koppie, smal neusje en brede kaken. Kolletje die uitloopt in een blesje. Haar maantop was erg uitgevallen. Ik kan ook wel wat ruilen, want mijn nieuwste teugels vind ik toch net iets breder dan ik gewend was, dus gaan naar haar. Mijn man rijdt haar en vindt dat niet erg.
Iemand een leuk voorbeeld van betaalbaar en goed hoofdstel voor omschreven paardje?
Hoi meiden wat een mooie hoofdstellen komen er weer voorbij.
Ik had even een vraagje, zijn er hier mensen met brede zadels die voor mij zouden kunnen opmeten wat de boommaat in centimeters is? Mijn paardje is na dat Evelien geweest is al behoorlijk afgevallen en gaat nog meer afvallen door de revalidatie training. Ik zou willen weten of het de moeite waard is haar toch nog is te laten komen als hij weer in vorm is. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt!