Ik ben vrijdagavond geweest en het was echt ontzettend rustig. 1,5 hondenkop en de geit en het varkentje, moet altijd zo hard lachen om die 2!
Heb zelf voornamelijk verzorgingsproducten meegenomen en een boekje over het groomen. Verleiding was groot om meer mee te nemen, maar mijn bankrekening liet het niet toe
superpony
Geplaatst: 29-12-13 00:35
Wranglerbutt schreef:
Voor bell boots ben ik geslaagd bij... Divoza Goedkoopste van Harry's Horse, maatje S
Ja, heb laatst bij Heeja en Country Mill ook naar ''gewone'' gekeken, maar wilde graag die hardere van PC's of Classic Equine. Die van Davis bevielen wel, maar waren snel stuk, dus zonde. Ga jij morgen? Ik twijfel nog tussen morgen, ma en di.......Wil beetje rustige dag of rustig moment.Ga echt geen 2 uur bij de kassa staan.
Is het vandaag druk? Twijfel om ook nog even langs te gaan.
bicci
Geplaatst: 29-12-13 15:54
weer thuis
heb schaapje gekocht, nieuw tasseltje voor aan hoofdstel, want pown had die kwijt gemaakt. 2 singels voor 50,- samen, handig, kunnen los in de was, t schaap-deel zit met klittenband vast aan de leren singel hendig en lang halstertouw, roze
zie mn oogst (kan evt nieuwe foto maken hoor, deze is btje onduidelijk geloof ik)