[WN] [Info] 'Show je tack'-topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hiphopje

Re: Centraal 'Show je tack'-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 11:24

aaaah leuk Simodo, mooie paint heb je ook!!
Ik moet nog steeds een foto maken van mijn 'setje'
Ahum, heel oud blanket maar wel in lekkere felle kleurtjes.
Kreeg gister nog van een wandelaar te horen dat ik een 'stoer cowboypaard' had, hahahaha

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 11:57

Paintlinger: jouw oranje set is ook heel blits, staat mooi! ;)

Hiphopje: we zien jouw foto's wel komen! :D

Het leuke aan dit topic vind ik dat er ook setjes-mensen zijn, die niet specifiek wedstrijdsetjes hebben. Ik dacht altijd dat het bij western meer leefde bij mensen die wedstrijden rijden en dan met name bij pleasure e.d., maar ook als je wat meer recreatief rijdt kun je met western leuke combi's maken! :))

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik maar 1 zo'n mooie pad heb, omdat ze wat duurder in de aanschaf zijn, en daarmee maar 1 setje, dus mijn 'setjes' zie je meer terug in de combi van peesbeschermers, halster en zweetdekens. :o

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 13:01

Idd Simodi, ik rij ook geen wedstrijden maar ben dol op mijn setjes :P
Ik heb dat verder niet met halsters en zweetdekens.
Travis heeft een legervlekken halster en Max een zwarte (lastig om leuke kleurtjes te vinden in XFull).

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 13:10

Paintlinger schreef:
Travis heeft een legervlekken halster ...

Leuk, ik heb ook legervlekken bell boots! :D

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 13:14

Cool!!
Mijn hond heeft een legervlekken kussen en een legervlekken halsband :)

Afbeelding

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 20:06

Mooie combi Paintlinger, zowel je paard en tack als je hond en zijn kussens(die kleurtjes passen prima bij de vacht :D ). Interieur er misschien ook op afgestemd? :D
Spicegirl; erg chique die hoofdstellen!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:56

Wat een groot topic is dit geworden! Leuk om al die gave setjes voorbij te zien komen! :D
Heb nog niet echt het complete setje samen op de foto kunnen kieken (maar dat gaat vast wel goed komen dit seizoen!), dus jullie zullen het ff met deze moeten doen ;).

Mijn zadel (BC) en showblanket (mayatex). De slinky gaat er trouwens uit, heb een nieuwe mooie showblouse, foto's volgen!!:
Afbeelding

En dan mijn grote trots, mijn hoofdstel (broken horn), die in het echie nog veeeeeel mooier is als op deze foto:
Afbeelding

Wat vinden jullie trouwens mooi wat betreft pad/blanket en kleding bij een bay? Ik prefereer zelf zwart (je zult mij niet snel in felle kleurtjes zien), heb ook een zwarte hoed voor de Prabwedstrijden en ook, zoals je ziet, zwarte chaps. Wat zou nog meer mooi kunnen zijn?

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:00

Bekende cap... :D Ziet er allemaal netjes uit, jammer dat de tooling van je hoofdstel op je foto niet goed zichtbaar is. Misschien eens een wat knallender kleurtje? Val je wel op. :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:21

Ik haaaat die cap, dus heeeel snel puntjes verzamelen zodat ik m ook in Nederland niet meer op hoef, haha! Ja tis idd wat saai he, dat zwart, maar vind t ook wel weer chique.
Wat voor knallend kleurtje denk je dan aan?

Betere foto hoofdstel:
Afbeelding (foto gejat van SG, die zo lief is geweest mij dit gave hoofdstel te verkopen :D )

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:27

" voor hoofdstellen, duur en fijn, moet je bij silly zijn " :') _O-
bij bruin is knaloranje mooi. teal & turquoise staat bij alle kleuren. zwart/wit is ook een mooi combi. of zwart/zilver.

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:31

Als je van rustige kleuren houdt: bordeaux rood ...

Mooi hoofdstel trouwens!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:44

oranjeee!!!! hihi sorry is nou eenmaal ook mijn favo kleur.

Doranne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 23:27

Yildiz, Ga je PRAB wedstrijden starten dit jaar?
Dan zien we elkaar wel is :)

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 00:02

Simodi dat hoofdstel heb ik ook gehad en heb nu een sidepull, bevalt ook goed!
Yildiz gaaf paard en ook mooie set, (vet hoofdstel) maaaaaaar ik zou ook voor iets kleur gaan, inderdaad donkeroranje of bordeauxrood... enne ik heb die cap ook in de zandkleur :o , mocht je deze bruine ooit kwijt willen, ik neem em wel over!! :D
en ook erg leuk die legerprints!!

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 00:41

Wauw, idd een gaaf hoofdstel, staat goed bij je paardje!

Nog een keer 'mijn trotsen', Coen Sharak met zijn Billy Cook One Ear en Missoula Nut :~

Ik zit er aan te denken een showblanket (die tenminste wel in div kleurtjes zijn) te kopen en tussen het zadel/barefootpad te leggen. Of zou dat niet gaan? En ik wil heeeuuul graag deze cap :j Kavalkade Mocca

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 08:53

@shadomagic: Leuk! :D Ik ken (als Nederlander) niemand (hoe triest) die gaat starten bij Prab, dus t lijkt me heel leuk je te ontmoeten! Mijn eerste wedstrijd zal misschien 11 april zijn (nog niet helemaal zeker) en anders zeker 16 mei in Wuustwezel.

@Coentjuh; hoe dik is je barefootpad? Ik heb wel ervaring met Mattespad, die is aan de dunne kant, dus daar kan je in ieder geval wel een blanket op leggen.

Oranje? Knal oranje? Mmm, zal er es over nadenken... Probleem is dat ik bij oranje, beige chaps en hoed mooier vind dan zwarte. Jullie jagen me op kosten, haha!! :P :D

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 09:00

Coentjuh gaaf hoofdstel.
Ik hou wel van eenvoud...
Dan kan je vaak het mooie hoofdje beter bewonderen. :D

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 09:01

Haha idd niet te veel zooi, vond hem ook heel gaaf. Maar al zou ik het geld hebben voor zo'n ontiegelijk mooi bling zilver bling bling hoofdstel, dat die er ook komt! Maar vond deze ook erg gaaf met die concho's. Dankjewel!

yildiz schreef:
@Coentjuh; hoe dik is je barefootpad? Ik heb wel ervaring met Mattespad, die is aan de dunne kant, dus daar kan je in ieder geval wel een blanket op leggen.

3 cm of zeg ik dan iets geks? Heb hem niet bij de hand...

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 09:56

Bravura schreef:
Mooie combi Paintlinger, zowel je paard en tack als je hond en zijn kussens(die kleurtjes passen prima bij de vacht :D ). Interieur er misschien ook op afgestemd? :D
Spicegirl; erg chique die hoofdstellen!

Heb wel in navolging van het koeienvlekkenkussen, een koeienvel op de vloer die dan weer dezelfde streepjes heeft als de vacht van mijn hond :D :+

Wat ben ik eigenlijk erg :oo

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 09:59

coentjuh ik heb een HAF pad met kleurtjes gehad onder de Missoula, weet je nog? is trouwens te koop.. ;) die passen uitstekend onder de Barefoot. En hij blijft mooi! eeeeehm hoezoo 2 foto's..
Paintlinger geeft niks hoor, anders ga je gewoon in therapie :D (dokter ik zie alsmaar vlekken voor mijn ogen! :') _O- )

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 14:02

Ja ik weet welke je bedoeld, zoiets is idd leuk, maar dan in een andere/meerdere kleurencombi's, er zijn maar twee soorten ofzo?! Die van jou was niet zo mijn smaak :P

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 14:51

ik moet toch eens een plaatje shieten van m'n nieuwe hoofdstelletje
zadel gaat nog lang duren :( en dan kan ik teminste toch nog wat showen :D

yildiz ik houd ook niet van die felle kleuren ik heb een schimmel en die valt al genoeg op ;)

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 19:23

Coentjuh schreef:
Ja ik weet welke je bedoeld, zoiets is idd leuk, maar dan in een andere/meerdere kleurencombi's, er zijn maar twee soorten ofzo?! Die van jou was niet zo mijn smaak :P

volgens mij zijn er wel meer kleuren, effen en meerkleurige pads! www.luckyleather.nl

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 19:25

Coentjuh: bevalt de barefoot jou goed? ik zit zelf te denken aan de aanschaf van een Arizona namelijk ...
Jouw zadel ik ook erg mooi! :9

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 19:33

Dit is mijn hoofdstel, ik heb er alleen andere teugels aangehangen want die goedkope troep teugels zijn te licht.

Afbeelding

Dit is mijn laatste zadel, inmiddels retour naar de winkel aangezien hij toch niet goed lag.
Nou maar even wachten met nieuw zadel tot meneer niet meer zo in de breedte groeid.

Afbeelding