Is dat zo'n anatomisch gevormde snaffle van Metalab? Zo ja, dan heb ik die ook Rayo loopt er echt super fijn op, veel beter dan met een gewone snaffle. Als ik er ooit het geld voor heb dan wil ik wel een echte myler kopen Wie weet bij de christmas sale van arthur...
nog een leuk halster van Hamilton gescoord. (heb schandalig genoeg echt maar 1 halster )m deze is wel leuk, ken alleen effen halsters van hun.. en aangezien ik toch mn DC heb verkocht, een nieuw besteld..bijna hetzelfde als mn laatste. nu nog een showblanket naar mn zin. iemand een goedkoop adres voor Yucca 's ? profi is 50 euro duurder geworden
hiphopje
Geplaatst: 19-09-13 23:01
Dat halster heb ik ook nog ergens liggen. Jaren geleden bij Arthur gekocht. En een yucca blanket staat ook op mijn verlanglijstje. Maar eerst weer even sparen hihi
spicegirl
Geplaatst: 19-09-13 23:02
ook van Hamilton ?? nooit gezien, deze.maar maakt niks uit..vind m leuk
Ja. Van Hamilton. Moet ergens op stal rondhangen. Was mijn eerste 'Westernhalster'
hiphopje
Geplaatst: 19-09-13 23:46
Goh, is in december al weer vier jaar geleden, hier had ik hem net een paar dagen. Volgens mij hetzelfde haster toch? Is nu versleten, maar nog wel heel, zijn goede halsters vind ik, Hamilton.
spicegirl
Geplaatst: 19-09-13 23:47
zo te zien wel.
hiphopje
Geplaatst: 19-09-13 23:50
Op stal gebruiken wel alleen voor op wedstrijd een goed halster, daar heb ik dus een blauwe Hamilton voor. Voor dagelijks in en uit de wei halen, gewone goedkope halsters. Dochterlief heeft een mooi showhoofdstel op ebay gekocht, zal daar met het Paint NK eens een foto van maken. En dan hebben we nog een mooi showhalster, wat Spicegirl vast bekend voor zal komen En ja, ik wil echt een keer een yucca blanket. Vooral nu ik de smaak van ranchpleasure te pakken heb, weinig blingbling
Het word weer herfst, regenachtige dagen, dus weer tijd om creabea te doen. Dit halster zal voorzien worden van zilveren sterretjes. Vind hem wel toepasselijk met stars and stripes