Geen probleem. Geef 250€ mee.. Komen ze wel mee toe. Hopelijk zijn er nog.
De 5-star pads waren € 240,-
Wij zijn vanmorgen geweest en ik ben voor alles geslaagd op mijn lijstje! Laarzen, seatsaver, sporenriempjes, trainingsteugels en 3 verzorgingsproducten. En ook nog ruim binnen mijn budget gebleven
Bimmetje
Geplaatst: 28-12-13 20:51
ik geloof 65 euro ofzo in die richting. Iets in de 60 iig.
owjee, varieerd tussen de 60 en 70... ingewikkeld :p
Rije
Hoofd Bezwaarcommissie
Geplaatst: 28-12-13 20:56
Vandaag ook geslaagd: pad, singel, cb magic, hoefspul, number pins, bling belt en een hoed voor mn vriendje! Rieky was een dressuurpaard aan het rijden toen wij er waren, met dressuurzadel en al
Hey marije, toen ik er was reed ze het dressuurpaard ook, heb je niet gezien verdorie
MissFreubel
Geplaatst: 28-12-13 21:06
Zo, ook weer terug met iets minder geld op de bankrekening. Maar nu in de kast een showpad, een trainingspad met losse inlages, een productiefout bit van FG, die ik perse wilde, een paar skidboots, een hoofdstel met vbrow, een paar reiningteugels en een extra singel en nog spoorwieltjes. Was niet heel druk en hebben nog even met Rieky gepraat over training, dus al met al een geslaagde dag. Je moet er even een paar uur rijden voor over hebben
Mondy
Geplaatst: 28-12-13 21:06
Heb haar ook zien rijden, stond toen bij de blouches
Rieky op dressuurpaard? Ik heb wat gemist blijkbaar.... Ben ook geweest vanmiddag van ongeveer 2 uur tot uurtje of half 9
Ik had niks nodig maar was mee als gezelschap en gids voor in de winkel. Hij was weer groter dan vorig jaar! Stuk vd kantine was erbij getrokken en er waren wat boxen verdwenen in het gangpad en ook daar was winkelspul neergezet.
De dames waarmee ik was had ik van te voren verteld dat het geen grote maar wel een volle winkel is met overal gangpaadjes met spullen. Op de terugweg vroeg ik ze wat ze ervan vonden en ze liepen nog te stuiteren van alles wat ze gezien hebben... hahaha! Ik kom er al een poosje dus wist wat te verwachten maar zij waren soort overdonderd