Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus ik kan me wel voorstellen dat daar ook best wat kosten gemaakt worden.

Dus ik zie het probleem niet zo ? 

.Loes'sCorner schreef:Ligt het aan mij, ik begrijp het niet meer wie nu wat zegt?
@Citaat:@Susan, hoe bevalt het zadel je deze week
Nog goed wat bakwerk kunnen doen of alleen buiten ritjes?
Kun je mij inmiddels al iets vertellen over de lengte?
Loes'sCorner schreef:@Susan, hoe bevalt het zadel je deze week
Nog goed wat bakwerk kunnen doen of alleen buiten ritjes?
Kun je mij inmiddels al iets vertellen over de lengte?

Omdat ik zaterdag hunter under saddle wedstrijd heb heb ik hem vooral in het bos gebruikt, en dat bevalt nog steeds goed MidnightPSan schreef:Ja, ik heb er enkele gereden,zo als torsion en barefoot,en kan het niet qualificeren als "western'' zadel, die freemax nog niet,maar als er daar toch al iets in zit wat dan ZGN een boom vervanger is is het dus alleen technisch gezien een BOOM loos zadel,dus als ze dat dan rigider gaan maken,breng je imo de flex en de boomloos naar elkaar toe.
De freemax is is duidelijk wel een zadel om mee te showen (zie Roel)en heeft een zitting en glad leer,het ontbreken hier van en het idee dat ik het gevoel had om op een aangesingeld kussen te zitten hebben nij niet voor boomloos warm gemaakt.
Omdat dit zadel (nu nog) een reiner/peasure en buiten ritten zadel is levert het nu nog geen groot markt aandeel op(internationaal)