SG: Wat toevallig, we hebben dus dezelfde sporen besteld haha. Heb je ze al binnen? Ebay geeft bij mij een storing, kan ze dus niet tracken. En heeeel mooi hoofdstel!
waar heb je het hoofdstel en de sporen juist gekocht als ik zo nieuwsgierig mag zijn zijn echt helemaal m'n ding
sevke
Geplaatst: 23-08-13 10:53
Ik vind het hoofdstel absoluut prachtig ! Mét dit oortje. Het sobere oortje maakt het af, vind ik.
spicegirl
Geplaatst: 23-08-13 10:54
geen flower tooling,maar een scroll.en voor een scroll heb je meer ruimte nodig.er zit dezelfde "streep "tooling op, als de rest van het hoofdstel. hoofdstel heb ik custom laten maken. er is /komt geen 2e van
@denies- de lichte stukken is het onbewerkte leer,in de oorspronkelijke kleur. met toolen, en dan oil finish krijg je relief kleuring.met gebruik, en invetten, kleurt het vanzelf wel weer mee..
Laatst bijgewerkt door spicegirl op 23-08-13 10:56, in het totaal 1 keer bewerkt
catzkillz
Geplaatst: 23-08-13 10:54
spicegirl schreef:
geen flower tooling,maar een scroll.en voor een scroll heb je meer ruimte nodig.er zit dezelfde "streep "tooling op, als de rest van het hoofdstel. hoofdstel heb ik custom laten maken. er is /komt geen 2e van
Nou dat heb je mooi gedaan dan echt een knap hoofdstel!