Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tjaakje schreef:Wat een duidelijk verschil! Je benen liggen echt veel netter met de Wall's beugels. Misschien moet ik ze ook maar eens overwegen. Ik zag gister een foto van mezelf op m'n belg en mijn onderbenen steken best uit, terwijl ik het gevoel heb dat ik netjes aangesloten zit. En gister na een staprit van 2 uur had ik behoorlijk last van m'n knieeen en enkels...
Gloa schreef:tjaakje schreef:Wat een duidelijk verschil! Je benen liggen echt veel netter met de Wall's beugels. Misschien moet ik ze ook maar eens overwegen. Ik zag gister een foto van mezelf op m'n belg en mijn onderbenen steken best uit, terwijl ik het gevoel heb dat ik netjes aangesloten zit. En gister na een staprit van 2 uur had ik behoorlijk last van m'n knieeen en enkels...
Ik vind ze fantastisch. Hoef er nu geen enkele moeite voor te doen, kiep niet meer continu naar voren en ben niet telkens mn beugels kwijt.
tjaakje schreef:Prachtige beugels, maar wel erg prijzig..... Ik ga er eens even over piekeren.
Kent iemand deze ook?
https://www.runninghardproducts.com/products/blevin-buckle-replacement-slide
Dees schreef:Ik vroeg hier laatst om advies voor een bewaarplek voor mijn Freemax. Hij lag al een tijd op een houten schraagje en dat lijkt me niet echt goed voor het zadel.
Vandaag is mijn man aan het knutselen geweest en dit is het (voorlopige) resultaat, tadaaaaaa:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Komen nog wieltjes onder en een handvat om hem mee te trekken. Denk dat ie ook nog wel een lakje gaat krijgen. Maar ik ben nu al heel blij! Past perfect!
Dees schreef:Ik vroeg hier laatst om advies voor een bewaarplek voor mijn Freemax. Hij lag al een tijd op een houten schraagje en dat lijkt me niet echt goed voor het zadel.
Vandaag is mijn man aan het knutselen geweest en dit is het (voorlopige) resultaat, tadaaaaaa:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Komen nog wieltjes onder en een handvat om hem mee te trekken. Denk dat ie ook nog wel een lakje gaat krijgen. Maar ik ben nu al heel blij! Past perfect!