Er is niet zozeer een probleem, maar ik had al 2 x een bericht gestuurd met de vraag welke maat het bit is, maar beide keren geen antwoord gekregen en was dus benieuwd of er mensen zijn die ervaring met de site hebben of die betrouwbaar is. Soms heb je van die sites die prima leveren maar waar de communicatie barslecht is en soms heb je sites die gewoon helemaal niet leveren dus ik was eigenlijk benieuwd naar wat voor ervaringen andere hebben. Daarbij is mijn Duits ook gewoon ruk, dus ik wil het in 1 x goed doen
Bij 2x geen antwoord zou ik op zoek gaan naar een andere winkel.
smiley
Geplaatst: 26-07-13 15:51
@ Lifaya, volgens mij hebben we mail contact gehad hierover, kan dat? (ben ik diegene die hem al had verkocht aan iemand anders, sorry ) Maar het is dus nog steeds niet gelukt.... wel balen zeg, hij is daar inderdaad leuk geprijsd.
Kasmir
Geplaatst: 26-07-13 20:28
Heb ook 3-kwart jaar met een dressuur zadel gereden hoor. Liever een goed dressuurzadel san een slecht westernzadel.
D-desteny leuk paard zeg! Maar wat me tijdens het rijden opvalt is dat je jouw handen onderhand op je bovenbenen hebt liggen. Neem je teugels wat korter en je handen voor de denkbeeldige zadelknop je blokkeert zowel je paard als jezelf zo en steekt ook je benen (hierdoor?) af naar voren waardoor je een beetje een stoelhouding krijgt en wat inknikt in je linkerheup.
Ik zie nu met dat dit t show je tack topic is, sorry perongeluk topics door elkaar gegooid door m'n iPhone haha. Ik laat t toch even staan misschien heb je er wat aan
Bedankt Kasmir! Teugels had ik inderdaad ook al problemen mee met de dressuur(dat ze te lang werden waardoor ik naar achter ga hangen) De stoelzit en het inknikken wat jij noemt komt door afwijking in me heupen(ondanks dat probeer ik echt aan mijn houding te werken). Bedankt voor je commentaar.
over de handen op de dijbenen(sorry, moet me er toch even mee bemoeien) op wedstrijd werd door de jury tegen mij verteld: "jij was de enige die z'n handen een beetje normaal hield, t was niet perfect maar je kan beter je handen voor je knop houden dat op je dijbenen"
spicegirl
Geplaatst: 27-07-13 19:39
eindelijk eens een fotootje met het juiste-nieuwe -bit !
Ik had eerder gevraagd naar de mooiste kleur tack voor op een champagne kleurig paard... dus vandaar de foto's. Hoofdstel is van mijn chestnut eigenlijk, maar moet deze toch ook ergens mee rijden hihi. Heb nog een donkerdere met rawhide, maar die moest eerst 4 gaten kleiner gemaakt worden.... mini koppie heeft ie vergeleken met de andere (quarters)
Wranglerbutt
Geplaatst: 27-07-13 23:27
Staat goed SG I like
@BTL: je hoofdstel is absoluut niet mijn smaak, maar het staat het je paard enorm goed! Maar het zal me niet verbazen als een hoofdstel van strotouwtjes 'm ook goed staat wat een bloedmooi beest!
spicegirl
Geplaatst: 27-07-13 23:36
eens met WB - superchique paardje. hoofdstel niet mijn smaak...
spicegirl
Geplaatst: 27-07-13 23:39
buckle is ook aan de maat hier is die van de andere zijde, zonder oortje
(achtergrond beter, en een leeglopende ballon,met geluid, als oortjes-assistent )
Bedankt WB en SG. Ben niet zo van de zilver en grote buckles (sorry SG ), maar misschien dat ik toch eens een hoofdstel met een zilveren V-brow wil hebben. Qua kleur zou donkerder hem mooier staan of zou medium hem ook goed staan?
Mikkee
Geplaatst: 28-07-13 12:08
Breakthelaw, is dat (voorheen) Buck? Knapperd hoor! Ik heb een classic champagne (zie profiel).