[WN] christmas sale bij Arthur's

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 16:32

Kirrr schreef:
Maar vorig jaar waren er ook geen huisregels, nu mocht je een handtas ter grote van een half A4 blad nog niet eens mee binnen nemen.

Jawel hoor, zelfs 2 jaar geleden mocht je geen handtas mee naar binnen nemen :)

Ik ga morgen ook, ik wil om 10.00 voor de deur staan. Vind die sale geniaal, maar die drukte, oh! Wat een ellende! Alsof je bij de AH op zondag een boodschap moet doen, je ziet niet eens wat in de schappen ligt. En ik wil enkel laarzen en een spijkerbroek, hopelijk staat niet iedereen op zondag zo vroeg op :D

manuela_j

Re: christmas sale bij Arthur's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 17:14

ben er ook geweest ;)
samen met vriendlief…..
heb twee singels, een bitje (moest ik echt nog hebben) en een passend halster + touw
mocht helaas niet nog een paar splintboots + bellboots, heb al een paar en een pad. aangezien we haar komend voorjaar gaan beleren. tja volgende keer beter alleen rijden hihi.
maar wel nog met wat mensen gepraat ivm ervaring kwa soorten pads en singels enzo.
vond het echt gezellig.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 18:34

Ik ga ook morgen :j Niet veel nodig, maar altijd lekker om even te sneupen 8-)

superpony schreef:
Ik heb wel een nieuw zadel erbij nodig, amar durf het echt niet zo mee te nemen, ook al weet ik wat ik nodig heb. Maar goed, misschien is meenemen tegen een aktieprijs wel handig om dan evt later te ruilen en nog steeds een leuke deal te houden?

Reken daar maar niet op! :n
Zelfs als je een dag later terugkomt met je zadel omdat -ie niet past, neemt Arthur 'm waarschijnlijk alleen in weer in als tweedehandse inruil :7

WBT beenbeschermers: Volgens mij heeft Sup dezelfde maat (fijne pootjes) als Dainty?
Mijn poown past ruim in de Classic Equine 3 in 1 maat S. Maat S van de 3 in 1 beschermers van Professionals Choice valt een stuk kleiner, die passen Daint maar net.
Laatst bijgewerkt door Wranglerbutt op 28-12-13 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 18:45

Kirrrr, ik heb mijn zadel geruild, hij paste niet.. Ik had toen een Denver, maar die heb ik dus terug gebracht.
Nu heb ik een Buccaro :)
Was 200 euro duurder, maar hoefde maar 100 euro bij te leggen. Dus heb m 100 euro goedkoper gekregen :)

Ik dacht ik ga even ruilen, het zal nu wel rustiger zijn.. :+
Nou NOT!! Jezus wat was het druk..

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 18:50

_Nancy schreef:
Ik dacht ik ga even ruilen, het zal nu wel rustiger zijn.. :+
Nou NOT!! Jezus wat was het druk..

Vanavond is de hengstenshow *D Dat trekt altijd veel mensen :j

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 18:54

Wranglerbutt, ja die demo om 6 uur bedoel je? :P Het was echt ramvol..

Wendy, het was ook een heel mooi zadel! :j Maar als ie zo ligt:
Afbeelding

Ligt ie toch imo echt niet goed :)
Dus heb nu eentje die wat lager ligt. Morgen passen!

Zijn er hier mensen die naar die show gaan?? En ook fotos maken? *D

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 19:07

_Nancy schreef:
Wranglerbutt, ja die demo om 6 uur bedoel je? :P Het was echt ramvol..

Wendy, het was ook een heel mooi zadel! :j Maar als ie zo ligt:
[ Afbeelding ]

Ligt ie toch imo echt niet goed :)
Dus heb nu eentje die wat lager ligt. Morgen passen!

Zijn er hier mensen die naar die show gaan?? En ook fotos maken? *D

Ik wilde je al vragen hoe je de maat wist?
Mag je nog terug? En waarom neem je geen paard mee om te passen? Lijkt me een risico zo

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 19:09

Ik heb geen trailer en geen trailer rijbewijs.. Dus dat wordt dan helaas erg moeilijk.

Daarnaast heb ik Arthur gebeld en die vertelde mij fotos te maken en dat heb ik gedaan.

En ja, ik mag nog terug :) Zo als ik al zei.. Dat zadel is al geruild,, heb inmiddels een andere thuis liggen en die ga ik morgen passen.
Heb een 16 inch. (dat was die van Denver ook)

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 19:15

Wranglerbutt schreef:
Ik ga ook morgen :j Niet veel nodig, maar altijd lekker om even te sneupen 8-)

superpony schreef:
Ik heb wel een nieuw zadel erbij nodig, amar durf het echt niet zo mee te nemen, ook al weet ik wat ik nodig heb. Maar goed, misschien is meenemen tegen een aktieprijs wel handig om dan evt later te ruilen en nog steeds een leuke deal te houden?

Reken daar maar niet op! :n
Zelfs als je een dag later terugkomt met je zadel omdat -ie niet past, neemt Arthur 'm waarschijnlijk alleen in weer in als tweedehandse inruil :7

WBT beenbeschermers: Volgens mij heeft Sup dezelfde maat (fijne pootjes) als Dainty?
Mijn poown past ruim in de Classic Equine 3 in 1 maat S. Maat S van de 3 in 1 beschermers van Professionals Choice valt een stuk kleiner, die passen Daint maar net.

Hey, Die blauwe waren van Sup idd. Dus hij zou van Classic Equine S moeten dan. De bell boots zijn echt een probleem. Ik wil liever de stevige, maar die zijn in M te lang en hangen op de grond en bij s staan ze erg open van voren.

Shy heeft wel iets langer pijpbeen, maar weer smaller. Voor haar waren de Classic Equine M ook nog iets te groot, maar dan vooral te wijd rond de kogel. Zij heeft wel grotere peesjes dan Sup. Bell boots waren ook te lang en hingen op de grond..........

Ik zat al te kijken naar de arena master boots anders, die leken me iets beter passend te krijgen.

Zadel neem ik niet mee hoor, tenzij er zo iets moois ligt voor een goede prijs. Ik wil alleen niet de pad, singel en hoofdstel. Heb daar andere wensen in, dus wie weet wel een deal te maken, geen idee.....

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 19:20

Voor bell boots ben ik geslaagd bij... Divoza :)) Goedkoopste van Harry's Horse, maatje S :P

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 19:22

Ik ben vanmorgen geweest, vond het nog wel goed te doen qua drukte. Heb alleen een knalrode onderdeken gekocht met gesloten voorkant, past echt super en sluit erg mooi aan bij mijn appie. En Hugho voer, de kruidenmix, ik ben benieuwd, hij vond het in iedergeval erg lekker :D

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 19:24

Splash_ schreef:
Ik ben vanmorgen geweest, vond het nog wel goed te doen qua drukte. Heb alleen een knalrode onderdeken gekocht met gesloten voorkant, past echt super en sluit erg mooi aan bij mijn appie. En Hugho voer, de kruidenmix, ik ben benieuwd, hij vond het in iedergeval erg lekker :D

Ik was er ook vanmorgen.... niemand gezoem met splash boven zsm hoofd Hahaha

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 20:05

ik ga morgen!

zal ik de enige morgen zijn die een hoed zal dragen of niet? misschien dat ik hem thuis laat als het echt zo bomvol is dat ik nergens tussen pas. maar leek me handig als ik een nieuwe hoed wil kopen dat ik dan niet moeilijk hoef te doen naar maat/model te zoeken := heb een bailey pro nog wat hoed, in amerika gekocht, en was de enige die echt lekker zat en is beige/grijs maar wil ook nog een zwarte hoed :P

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 20:05

Lifayaa meeten :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 20:06

tuurlijk :P ik zal er rond 12 uur zijn :P

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 20:06

wij morgen ochtend *\o/* *\o/*

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 20:07

Gewoon opdoen, Lifaya! :)) Ik zal je aanspreken als ik je herken :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 20:10

haha ben klein, vaal zwarte wrangler broek, bergschoenen en jas weeet ik nog niet :') niet te missen :)) en dan nog een hoed :P

deze:
Afbeelding

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 20:11

Er zijn er veel hoor, die een hoed dragen :P

Ik zou ook heel graag een hoed willen, maar die komt volgend jaar wel :P
Heb wel even genoeg geld uitgegeven daar..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 20:14

ik heb trouwens net nog even snel geld gepint, maar mocht ik daar over heen zitten moet ik alsnog pinnen daar :')

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 20:18

Ik ben vandaag ook even geweest. Heb mijn hoofdstel even laten vermaken en heb rond gesnuffeld en bij gekletst met nogal veel bekende! :D
Was weer gezellig en het was druk! Uiteindelijk zag mooie laarzen, maar helaas, mijn maat zat er niet meer bij. Hoed wilde ik, helaas niks naar mn zin in mijn maat. pfff
Nou dan toch nog een cap kunnen scoren. Die had ik ook nog een nieuwe nodig, dus een mooie troxel in de sale!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 20:31

Ben ook weer thuis !! Heb een mooie blouche en showchaps gescoord. Verder veel rondgeneusd en nog een uurtje met twee dames zitten te kletsen tot de clinic kwam. Rieky had dit keer een jonkie en legde uit hoe ze die doet trainen... super leerzaam :j

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 20:43

Ik ben heel goed geslaagd vandaag. Hafpad en halster voor mijn paard en voor mezelf een nieuwe troxel cap, broek en showbelt. Ook nog het boek westernriding, een staartzak en een paar dingen van cowboy magic :)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 20:44

knap lijstje, er liggen toch nog wel schaapjes voor op t zadel he?

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 20:47

nog zoveel schaapjes, dat je ze niet eens kunt tellen! ;)