Ja, ze zijn op 1 december met de uitverkoop begonnen. Helaas. Het was 45 minuten hier vandaan. Een gezellig klein winkeltje................ Maar ze zijn verder gegaan als groothandel. Waarin moet je mij niet vragen.......... Misschien als je naar hun site gaat dat je wordt doorverwezen.........
Ik vind het trainingshoofdstel veel mooier! Echt prachtig!
Wranglerbutt
Geplaatst: 03-03-10 13:44
Cheveyo schreef:
mooi met bosal, gaat het goed?
Heel goed! @SG: die CT vind ik errug mooi!
Laatst bijgewerkt door Wranglerbutt op 03-03-10 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt
rainbow8
Geplaatst: 03-03-10 13:54
Wranglerbutt: Ziet er mooi uit. Die bosal vind ik grappig. Vind het knap dat je je paardje daar naar kan laten luisteren. Dat hoef ik echt niet te doen bij m'n bijrijdhaf. Dan is ze helemaal niet meer onder controle te houden.
Spicegirl: Vind allebei de hoofdstellen mooi. De onderste vind ik net iets mooier.
hiphopje
Geplaatst: 03-03-10 14:30
@Wranglerbutt. Mooi zadel, wat is het voor een zadel? Boomloos? Staat hem heeeeel goed, knap paardje!!
@Spicegirl, ik vind ze ook alletwee erg mooi, maar de onderste ietsje mooier Of het komt door het showbit wat eraan zit.
mindful
Geplaatst: 03-03-10 14:32
@wranglerbutt Mooi hoor, die bosal...ik heb er ook een voorliefde voor en ga de uitdaging aan om hem bij mijn haf te gebruiken.
@spicegirl Heel mooi je hoofdstel, niet overdreven en stijlvol...knap!!
hiphopje
Geplaatst: 03-03-10 14:32
Ik zal ook maar weer eens een foto maken. Heb dan wel niks nieuws, maar vandaag voor het eerst een showblanket over mijn mattespad gelegd. Dacht dat het niet goed zou liggen omdat de pad voorgevormt is, maar het ging prima. Het is een heel oud blanket, ooit van een bokker overgekocht, maar wel lekkere knalkleurtjes. Zal morgen met de les een foto maken. Hij is alleen gigantisch aan het verharen, alles word wit van de haren. Hoe krijgen jullie die haren van je blanket?????
Wranglerbutt
Geplaatst: 03-03-10 14:37
hiphopje schreef:
Hoe krijgen jullie die haren van je blanket?????
Met behulp van een poetshandschoen Gaat best goed
Mijn zadel is inderdaad een boomloos trail/show saddle, van het merk Bob Marshall
Backup
Geplaatst: 03-03-10 18:15
Die Moran is echt prachtig ! Maar dat wist je al hahaha En WB jou Dainty is totally een lekker plaatje !
Sannanasje
Geplaatst: 03-03-10 19:44
Oeh mooie foto's weer. WB Knap paard heb jij zeg! Enneh... zo'n rubberen of zo'n wollen poetshandschoen voor je pad?
Spicegirl, wauwie jouw hoofdstellen, maar als die eerste je trainingshoofdstel al is, hoe ziet jouw wedstrijdhoofdstel er dan wel niet uit(of is dat die 2e toevallig?), echt super prachtig allebij!
Oh ja, en valt een showhalster ook onder tack? dan moet mijn kleine vandeweek ook aan de foto's geloven namelijk
Wranglerbutt
Geplaatst: 03-03-10 21:13
Sannanasje schreef:
Enneh... zo'n rubberen of zo'n wollen poetshandschoen voor je pad?
Rubber of plastic Ik vind deze het beste werken voor het afborstelen van pads en blankets:
Hij heeft een fijne en een wat grovere noppenkant.
oeh weer mooie dingen voorbij zien komen, als mijn nieuwe pad binnen is (Royal blue en bijpassende peesjes) zal ik ook nieuwe foto's plaatsen. En ik heb ook met een vorig paard met bosal gereden maar die vond het maar niks. Rijdt met Quest nu ook bitloos, ook de reininglessen en gaat perfect!
ik heb vandaag wat spullen gekocht om mijn outfit wedstrijd klaar te maken,zie hieronder het resultaat: het zijn swarovski blauwe concho's die ik aan mijn hoofdstel maak en die aan het blanket worden bevestigdje kan op de foto de kleur niet echt goed zien. 20 mrt starten we in haaksbergen en zal daarna een foto plaatsen als we helemaal in tenu zijn.