ik heb een oortjes assistent,maar die knol kijkt nu echt nergens meer van op ( en ze zaten net naar voren , een rose paraplu die weg waaide deed 't 'm ) de achtergrond heb je gelijk in..
Laatst bijgewerkt door spicegirl op 15-05-13 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Wolf kijkt idd nogal verveeld Maar er zijn een boel trucjes om zelfs het coolste paard 'perky' op de foto te krijgen
spicegirl
Geplaatst: 15-05-13 23:08
zat het net aan te vullen. ja, hij kijkt verveeld.altijd. maar hij kijkt echt nergens van op ik moet van die tuigpaard-dingen kopen check deze foto dan
Wranglerbutt
Geplaatst: 15-05-13 23:18
I know a couple of tricks heb voor een paardenfotograaf gewerkt
spicegirl
Geplaatst: 15-05-13 23:19
en die wil je vast wel delen met me roltoeter, biksschep, brood, plastic zakje,zweep ,gras, dingen opgooien,geluiden, oortjes assistent....been there, done that.
Rennie89
Geplaatst: 15-05-13 23:20
ik weet ook wel wat dingen maar sommige paarden kijken niet eens op van een fanfare
Die van mij reageert ook bijna nergens op, behalve op de hinnik ringtone van mijn stalgenootje. Dan is het wild zoeken naar welk paard nu toch naar haar roept haha
Ja, die hinnik ringtone werkt goed Zie maar eens die tweede paardenfoto in mijn profiel.
Dodgejr
Geplaatst: 16-05-13 09:23
Die van mij kijkt ook nergens van op, totdat.....ik een zak in mijn hand heb waar mogelijk misschien wel wat wortels in zouden kunnen zitten dan gaat ie mooi kijken
Dodgejr
Geplaatst: 16-05-13 09:28
Sammyoo schreef:
Ja, die hinnik ringtone werkt goed Zie maar eens die tweede paardenfoto in mijn profiel.
Heb even in je profiel gespiekt, maar wat een leuk stel paarden hebben jullie en een fantastische manier om ze bij huis te hebben!
catzkillz
Geplaatst: 16-05-13 10:43
Jippie!!! Sinds gisteren heb ik eindelijk mijn bestelde tuig in huis Buurvrouw was zo lief om het pakketje voor me aan te nemen, want het kwam via TNT post en ik was dus niet thuis kreeg al bijna een hartverzakking toen ik (eergisteren dan) het briefje van TNT in de brievenbus vond dat als ze 3x zijn langsgeweest en er is niemand thuis het pakketje terug naar afzender gaat!
Ik alleen nog gierig, ik heb nog geen zadel dus ga nog geen duur hoofdstel aanschaffen
D_Desteny
Geplaatst: 16-05-13 15:07
spicegirl schreef:
zeker wel...maar goed, je moet je geld toch ergens aan kwijt. beter als verzuipen in t cafe
+1!!!!!!!
spicegirl
Geplaatst: 16-05-13 15:08
(soms missen we het like-duimpje ) oh, en over slechte ervaringen ?? Westernspul mag daar ook wel bij..het is een euvel bij de nederlandse online westernstore's. ik heb er tot nu toe geen 1 gehad, die vlot was. ik heb het 2 x zo snel vanuit de VS, als van hier.wacht nu al 3 weken op een paar beenbeschermers.ik heb met allemaal zaken gedaan hier, en alles is erg langzaam, en erg laks, en klantonvriendelijk...gek he, dat ik liever in de VS bestel ?goedkoper, sneller, en meer service..
D_Desteny
Geplaatst: 16-05-13 15:11
Echt wel! Mijn vriend is er zo 1 die ze geld op zuipt zo zonde vind ik dat!
Arthurs vond ik wel vlot. Verder geen ervaring maar het liefst koop ik dingen pas als ik ze in me handen gehad heb dus dat scheelt. Uit de VS heb je ook veel meer keus dus dat zal wel mijn voorkeur zijn maar dat vind ik toch een beetje eng.
spicegirl
Geplaatst: 16-05-13 15:21
het is pas eng, als je niet weet wat je koopt.. arthur's heb ik 2 x besteld, en 2 x langer als 3 weken moeten wachten, en er zelf achter aan moeten mailen.dat is bij iedere westernstore hier. ik erger me eraan,dat ze gewoon niets laten horen/weten.dat je betaald hebt, en er dan zelf achteraan moet hollen. en als het niet op voorraad is, of niet leverbaar, moeten ze dat erbij zetten. dan kan ik zelf de keuze maken, of ik erop wacht, of niet.en ook niet adverteren met dingen, die je niet hebt
Daar heb je wel een punt! Oh dat is niet netjes en inderdaad heel irritant als dingen niet op voorraad zijn en dat niet aangegeven is. Heb jij advies wat goede stores zijn die betrouwbaar zijn?
1 keer iets besteld uit de USA, dat was binnen een week binnen. Op mijn bestelling via Justwestern.nl heb ik drie weken moeten wachten en dat was nog wel iets dat via de post verzonden kon worden/werd.
Ben het helemaal eens met SG: er zijn voor mij ook nog maar weinig Nederlandse webwinkels waar ik nog kom, eentje hoeft zelfs helemaal nooit meer op mijn klandizie te rekenen