Het bit zelf is echt super mooi ,maar vind hem in combinatie iets te breed vergeleken met het hoofdstel. Maar kan ook door de hoek van de foto komen. Maar Dandy staat volgens mij alles
heb het bit nu weer gehangen aan mijn "normale" rijhoofdstel maar wou voor de show mijn amerikaanse hoofdstel even doen gezien ik er geen leuke foto's van had nu wel. Maar begrijp wat je bedoeld hoor
Ah dan ben ik natuurlijk ook benieuwd naar hoe het er nu uit ziet Ach ken t probleem van wel niet passen.. mijn combi is opzich niet storend en veel vinden het mooi (ik ook wel hoor) maar het is niet mijn ultieme combinatie. Hoofdstel is ook echt prachtig !
Wauw, foto hierboven.. Super knap! Helemaal mijn ding, paard en tack . Heb eindelijk genoeg van mijn spullen verkocht om een Diamond Woolf pad aan te schaffen, kwestie van 'oud' materiaal te recupereren
@BTL - kekke staartzakken - like ! (zn manen had ie helemaal verschuurd naar 2 lagen en een hap eruit. was armoe ,maar laat ze weer groeien, doet ie 1 jaar over ) @lifaya - mooi bit ! heb ik ook eens gehad @WB- ik vind m ook superbe staan.vind de bovenste foto toch wel leuk... maar een echte shoot staat nog op mn verlanglijstje..
mindful
Geplaatst: 15-05-13 22:17
Prachtige hoofdstellen van allebei!!
@Britt leuk!!! ga je veel plezier aan hebben!!
Blanket
Geplaatst: 15-05-13 22:18
@SG Chique! Mooi bit..
Wranglerbutt
Geplaatst: 15-05-13 22:42
@Lifaya: mooi bit - en (als altijd) mooi peerd! @SG: in het vervolg met fotograferen beetje op achtergrond letten - en een 'oortjes-assistent' in de buurt is ook wel handig!