En wat men zelf doet, moet met ook zelf weten, ga ik me niet mee bemoeien, ze kunnen er via mijn aankomen, en thats it.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Norway_girl schreef:Tja das een keuze die je maakt niet?Als je graag een merk wilt koop je zo`n zelfde type maar van een ander merk, simply as that is
WolinLotte schreef:Ik ben ook wel benieuwd of er een naamplaatje op zit.. hoeft niet opzich van mij, is dit wel zo, ook geen probleem(lijkt me overigens niet, aangezien het gevlochten bakstukken heeft). Vind de kleur ook erg mooi!!
DubbelDun schreef:WolinLotte schreef:Ik ben ook wel benieuwd of er een naamplaatje op zit.. hoeft niet opzich van mij, is dit wel zo, ook geen probleem(lijkt me overigens niet, aangezien het gevlochten bakstukken heeft). Vind de kleur ook erg mooi!!
Ik bedoel geen koperen plaatje waar je de naam van je paard op kunt laten graveren, maar een merklabeltje gewoon aan een touwtje van karton oid
Norway_girl schreef:OK OK OK ik heb de prijzen![]()
Verzendkosten naar NL prio zijn 90kr = 11euro + envelop 3 euro.
Voor diegenen die het aangetekend willen verzenden kost het 340 kr = 42 euro![]()
Totaal kosten zijn dan dus (goedkoopste optie wbt. bestellen via mij) 64,50 euro afgerond naar 65 euro
Norway_girl schreef:Nou als jullie nu verder gaan met die lijst, daar wil ik morgen ALLE namen op van bokkers die nu dat halster in COB willen voor 65 euro.
Dan neem ik persoonlijk contact op met jullie en gaan we het verder ontwikkelen !
simodi schreef:Leuk hoor, laat maar komen dat halster! EUR 65 is prima, ik hoop morgen je pb te zien met je gegevens om te betalen.
Ik vraag me trouwens af of je bij een betaling naar buitenland (ze zit in Noorwegen toch) nog een speciale code moet meegeven met de betaalopdracht via telebankieren ... volgens mij moet je een zgn IBAN-code opgeven Norway girl.
WolinLotte schreef:Norway_girl schreef:OK OK OK ik heb de prijzen![]()
Verzendkosten naar NL prio zijn 90kr = 11euro + envelop 3 euro.
Voor diegenen die het aangetekend willen verzenden kost het 340 kr = 42 euro![]()
Totaal kosten zijn dan dus (goedkoopste optie wbt. bestellen via mij) 64,50 euro afgerond naar 65 euro