ik wacht nog altijd op mijn nieuw tuig eerste keer dat ik via Marktplaats iets heb gekocht, nu heb ik het wel op een ongelukkig moment gekocht. Het is te zeggen, het wordt verstuurd vanuit Nederland en vorige week dinsdag was het dan daar een feestdag, woensdag dan nog eens een feestdag dus geen erg lange week voor de post om te werken.. Maar hoe lang duurt het nou ongeveer als je maandag een pakketje verstuurd vanuit Nederland richting België.. Ben echt een hoopje ongeduld
Okidokie Dan is het deze week nog wachten op Zalando (volgens tracking-gedoe ondertussen al in België) en m'n tuig man man man, wat doe ik mezelf toch allemaal aan haha!
Ik wacht nog op een pakje uit USA, sinds 2 mei in België.... hoop dat het snel hier is. Laatste dat ik gekocht heb. Gisteren heel wat tack gewonnen, hoofdstel, blankets, buckle,... Dringend tijd om alles op te ruimen en op foto te zetten, heb zoveel dat ik nooit gebruik. Ga er vanavond al meer eens aan beginnen denk ik..
Ja, dat is een punt. Ik heb zelf ook net 'nieuwe' sporen gekocht. Maar reed dressuur ook al met een wieltje. Dus voor mij eigenlijk geen overgang, behalve dat de westernsporen vriendelijker zijn dan de dressuursporen die ik had.
spicegirl
Geplaatst: 06-05-13 12:25
alleen afgelopen dinsdag (koninginnedag ) was hier een feestdag. woensdag niet, we doen niet aan 1 mei.maar het verzenden in NL. is waardeloos. zit ook al 10 dagen te wachten op een pakje, wat hemelsbreed nog geen 30 km.-en nee, ik kon het niet afhalen-.ik heb het vanuit de VS altijd binnen 10 dagen , en als ik zeldzaam eens binnen NL . besteld, duurt het 2 a 3 weken, soms nog langer. de webwinkles vergeten altijd te vermelden, dat het niet op voorraad is. erg vervelend.je gaat er toch vanuit, dat wat ze adverteren, ook daadwerkelijk hebben.. dan weet ik gelijk weer waarom ik alles uit de VS haal. daar weten ze nog wat service is
Rennie89
Geplaatst: 06-05-13 21:55
Ik moest helaas met sporen rijden van de eigenaresse anders had ik het niet gedaan. Verdere uitleg kan via pb. Ik ben niet van de sporen en zwepen (nooit echt nodig gehad, niet dat zwepen fout zijn ofzo )
Gisteren zat er zo'n bonnetje van de post in mijn brievenbus, nu ben ik wel hartstikke benieuwd wat er eerst zal zijn, Zalando of tuig Ga proberen deze middag langs de post te gaan.. spannend!!!
Ik ben allergisch voor dit soort onprofessionele/niet-kloppende beschrijvingen maar ik zou sowieso vragen of het 100% wolvilt is (geen kunststof doorheen) en hoe dik hij is, even een mail sturen Weet niet of je er veel van kan verwachten...
Waarom vind je de beschrijving niet kloppen? Ik wil graag de Diamond Woolf pad kopen maar wilde eerst nog eens uitkijken naar een goedkopere variant. Omdat ik er ook niet 100% zeker van was dacht ik hem hier te plaatsen voor meningen . (Een eigen topic hierover openen vond ik wat too much
uhm... Anatomisch gevormde wolvilt? Zweet en schokdempende? volgens mij hoort daar bij allebei iets achter en ik heb nog nooit gehoord van iets dat zweetdempend is