Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ollytje schreef:Whaah jah ik heb gisteren ook voor het eerst met een bontje gereden, ooowhhh het zadel zat al lekker maar dat bontje nohhhhhh wat een weelde.
Ik heb voor mijn man en zijn fjord ook een Freemax gekocht... Ik vermoed het zadel van Woody. Heel blij mee, ik hoop mijn man en zijn fjordje ook hihi. We hebben een Freemax gepast toen Ella er was, een 16", mijn man vond het toen niet echt wat... Maar toen ik mijn 17" binnen kreeg en hij daar ook een paar keer op mocht rijden hield hij maar niet op over hoe lekker het wel niet zat haha... Ja en toen kwam er een 17" tweedehands voorbij.... Hier een fotootje van de Freemax tijdens de (hele warme) passessie met Ella... [ [url=m/Svs4HZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ollytje schreef:Heb was gebruikt, goed spul, nooit geen problemen mee gehad.
Fjord erg blij met het zadel, haar baasje was nog blijer..
Mooi donkerblauw pad er bij... Nu nog een Nurtural Western en kilometers maken. zin in.
[ [url=m/SfppNi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mando schreef:Ik kom even binnen vallen als het mag.
Heb al het eea zitten lezen maar heb toch wat vraagjes.
Ik zou graag een western zadel erbij willen hebben.
Iets met 50+ en dressuur niet leuk meer vinden..
Ik vind de Freemax heel mooi. (Al zag ik 2 pagina's terug ook een set om te kwijlen met dat turquoise).
Ik hoef geen nieuw zadel maar zou dan wel een nette 2e hands willen.
Aan welke prijs moet je dan denken?
Verkopen de zadelpasser deze ook of kan je om een zoekopdracht vragen dat als ze zoiets tegenkomen ze aan je denken.
Hoe werkt zoiets
Ook zag hier voor het noorden Ella voor de passervice. Kan je die laten komen of moet je dan echt gelijk een nieuw zadel kopen.
Misschien gekke vragen maar ik zat me dit af te vragen.