Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heb ik nog niet eerder gezien!

dus het zadel staat nu in m'n huiskamer te worstelen met een bezemsteel
Wranglerbutt schreef:De beugels wilden heel graag terugdraaien in oorspronkelijke positiedus het zadel staat nu in m'n huiskamer te worstelen met een bezemsteel
. Mocht een bezemsteel niet up to the job zijn ........ ik gebruik een stukje weidepaal
.
. Had naar mijn smaak een tikje lichter gemogen maar die hoekige skirts vind ik dan wel weer heel mooi. Is dit een extra kort zadeltje of heb jij zo'n enorm paard?
was naar equitana geweest en ook niks gevonden
misschien laat ik er wel eentje maken (als ik shows ga doen) mooi zadel
Meer het bruin, maar ook niet dat super lichte!Nordan schreef:Ik zou er een effe pad onder doen.
de schapenvacht onder het zadel is nu nog zo dik dat het met een pad te dik wordt en de boel gaat 'zweven'.
*zweet*
spicegirl schreef:zwart vind ik nix, lijkt op dat cheapie mexicaanse troep.
dale chavez heeft wel een zwarte lijn, trouwens.
mooist vind ik medium oil. ultra light vind ik ook lelijk..
heb er wel eentje hoor, maar ben op zoek naar iets mee bling, afgewerkt met zilverwerk
ik heb inderdaad wat zwarte hoofdstellen gevonden op internet, maar deze zijn ofwel van slechte kwaliteit ofwel heeeeeeel duur, dus dat wordt sparen
vind dark oil ook heel mooi, medium ook maar die lichte vind ik ook niet mooi. maar er zijn ook hele donker bruine, tegen zwart aan, dus misschien valt het niet zo op als het niet echt zwart zwart is... maar heb toch liever gematched spicegirl schreef:zwart vind ik nix, lijkt op dat cheapie mexicaanse troep.
dale chavez heeft wel een zwarte lijn, trouwens.
)
) dingen voorbij. Nu is het eens mijn beurt.