ik zou m nu zo weer aanschaffen (een ander paard ) . die buckle ben ik nergens meer tegengekomen..(was een custom )dit vind ik zelf een erg mooie buckle

en deze

ik hou wel van een opvallende buckle...
(maar ze staan niet bij alle paarden. bij mn vorige stond het niet.en dan moeten ze ook nog op de juiste "hoogte "zitten, anders vind ik het ook niet mooi-voor mezelf dan
)
Ik heb last gekregen van Hallux valgus(afwijking aan de voet) en daardoor doen mijn laarzen nu zeer.

.
) hoofdstellen, mijn geld gaat op aan kwaliteitscamera's en iedere week paardrijles. Sinds ik je posts wat beter heb leren lezen kan ik ze ook waarderen, je bent erg trots op je spulletjes (en terecht!) maar soms wil je de gemiddelde persoon die niet voor die kwaliteitscamera gaat alsnog een 7D aanraden
.

maakt met foto's, zou je ook diezelfde 7D aanraden..
) aan het uiteinde los en weer vast te maken? Volgens mij zijn die door het leer geslagen oid en ben bang dat het niet zo makkelijk is, op die laatste foto van SG zitten ze er ook nog aan...
heb hier ook wel een ruitersportzaak waarvan de eigenaar zadelmaker (engels dat wel) is, zou het evt. aan hem kunnen vragen maar was eerst benieuwd naar jullie ervaringen..