ik had al een paar keer vermeld, dat ik niet aan pimpen doe. wat ik wel doe, is tack wat lelijk is geworden, restaureren. erg arbeid-intensief,maar het resultaat mag er altijd wel wezen. geduld &precisie-werk is wel wat voor moi ziehier DC buckles. de crystals moesten eraf, en de hardnekkige lijmresten verwijderd.
en het stukje in de P & Q magazine, over showtack en onderhoud, ook (grotendeels )geschreven door ondergetekende
Laatst bijgewerkt door spicegirl op 16-04-13 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt
wow en waar poets jij dan mee? heb hier ene circle y die ik niet netjes krijg qua zilver
gaucho
Geplaatst: 16-04-13 21:23
Heel erg mooi geworden zo! Ben inderdaad ook wel benieuwd waar jij mee poetst.
Latruda
Geplaatst: 16-04-13 21:23
En het resultaat mag er zijn... ik vind die plaksteentjes echt afschuwelijk! Ik heb zowizo al niets met bling..
gaucho
Geplaatst: 16-04-13 21:24
Ik heb ook niets met plaksteentjes, maar een mooi zilver accent / buckle op een hoofdstel zie ik wel graag.
spicegirl
Geplaatst: 16-04-13 21:27
ik heb verschillende middeltjes, en methodes tot mijn beschikking. verschillende verkleuringen, hebben diverse oplossingen nodig. werkt het 1 niet, probeer ik het andere. voorwaarde is wel (komt ze weer ) dat het een goed merk moet zijn. dat krijg je altijd weer mooi. HH - Wat krijg je niet mooi ?
ik had ook een mosgroen-letterlijk DC hoofdstel, met roest bit weer als nieuw gekregen. kan de fotos niet zo gauw vinden.. volgens mij stonden er wel een paar in de P & Q. *gaat weer zoeken *
eerst vond ik crystals geweldig. nu totaal niet meer die met de roze stenen is van mij geweest...
gaucho
Geplaatst: 16-04-13 21:29
Ik heb een redelijk eenvoudig showhoofdstel, maar wel een mooie gesp: (hoofdstel trouwens gekocht van spicegirl )
Nu nog bijpassend kinriempje en showteugels die ik fijn vind (ik ben een zeikerd met teugels)
spicegirl
Geplaatst: 16-04-13 21:50
was dat niet een Billy Cook ? (hadden ook crystals opgezeten btw.) en ik ben ook een zeikerd met teugels. heb vorige week wel mooie binnen gekregen, en wacht nu op de laatste, die ik nodig heb...staan geloof ik een paar pagina's terug..
@ HH- Circle Y heeft meestal alpaca zilver. vooral de vintage is nog heel mooi te krijgen. mn laatste is ook een vintage Circle Y.
ik ben ook gek op mooie buckles. vooral bovenstaande is erg mooi
voor het betere/echte zilver is nevrdull funest.. het werkt wel redelijk met silver plated, alleen als je lightoil leer hebt, en je gaat er met nevrdull overheen, krijg je lelijke vlekken, die er niet meer uitgaan.